22 Nisan 2020 Çarşamba

Batan Bir Arabadan Hızlı Ve Hasarsız Kaçış

Belki batan bir araba senaryosu sizden çok uzaktır, ancak bunları bilmelisiniz çünkü böyle bir şeyin ne zaman meydana geldiğini bilmiyorsunuz.
Bu garip ve bunun hakkında düşünmek istemiyorsunuz, ancak böyle bir durumda bilgilendirilmeniz ve harekete geçmeye hazır olmanız daha iyi
bu senin iyiliğin için. Batan bir araba gibi aşırı bir durumdan kurtulmak için önceden bilgi ile donatılsanız iyi olur.
İnanın bana, çıtırtı zamanı geldiğinde hızlı hareket etme eşiğinde olabilirsiniz. Panik o zaman başlar. Aklınızdan bir karışıklık geçecek ve şu anda yapmanız gereken şeyleri düşünmeyeceksiniz.
Çünkü ne yapacağınızı bilmiyorsunuz.
Bu yararlı püf noktaları ve adım adım talimatlarla, mümkün olan en kötü şeylere hazırsınız
bu talimatlar, profesyonel bir kurtarıcıdan, hızla batan bir araba durumundaysanız nasıl davranacağınız konusunda gelir.
Batan Bir Arabadan Hızlı ve Hasarsız Kaçış
San Antonio Express-Haberler

Aşama 1:

Araç su ile ilk teması kurar kurmaz, kendinizi bir araya getirmeniz ve emniyet kemerinizi açmanız gerekir.

Adım 2:

Araç tamamen batmadan önce aracı en yakın pencereden boşaltın.
Kurtarıcılara göre, her iki adımı tamamlamak için bir dakikadan az zamanınız olacak.
Kapıyı açmaya çalışmayın çünkü başarılı olamayacaksınız.
Pencere en iyi seçeneğinizdir. Açın ve kaçış yolunuz olacak.

Aşama 3

Bu, isteğe bağlı bir adımdır. Aceleniz olduğunda her şeyin nasıl ters döndüğünü biliyorsunuz. Yani, pencere açmak istemiyorsa. KIR. Dirseğinizde veya arabanızda bir kuvvet varsa ve camı kırın
ön camdan bahsetmiyorum. Ekstra güçlü, çarpmaya dayanıklı güvenlik camı ile üretilmiştir.

4. Adım:

İlk ikisini veya isteğe bağlı olanı tamamladıktan hemen sonra, çocuklarınızı çıkarmanın zamanı geldi. Kendinizi unutun; çocukların yardıma ihtiyacı var. Onları pencereden hızlıca itin ve arabayı kendiniz bırakın.

Adım 5:

Çok geç olursa ve pencereden çıkamazsanız, araba suyla dolana kadar bekleyin. Kapıyı aç. Bu en zor kaçış rotasıdır çünkü sudaki basınç dışarıdan ve içeriden eşit olana kadar nefesinizi tutmalısınız.
* Not: Kapı kolayca açılmaz. Açmak için biraz güç kullanın.

Adım # 6:

Çıkış yolunu bulmak için hava kabarcıklarını takip et. Bu, suyun içinde yönünü kaybetmen durumunda.
Şimdi hazırsınız. Hiçbir durumun zihnini hayatta kalma modundan çıkarmasına izin vermeyin.
Arkadaşlarına bunu bildirmeyi unutma. Yararlı.
Kaynak: BrightSide.me

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder