16 Nisan 2020 Perşembe

Elma Sirkesi Detoks İçeceği

Metabolizmanızı hızlandırmaya ve sindirim kanalınızı detoksifiye etmeye yardımcı olmak istiyorsanız (diğer birçok fayda arasında), bu canlandırıcı detoks içkisini denemenizi şiddetle tavsiye ederim!
Elma sirkesinin faydaları çok iyi tanındığından, birçok ev kilerinde bir elyaf haline gelmiştir. Her sabah bu sıcak içecek için kullanmıyorum, aynı zamanda pişirme için ev yapımı salata sosu yapmak için de kullanıyorum ve banyo suyuma her zaman 1/2 bardak ekliyorum! Ayrıca mükemmel bir doğal yüz toneri ve dolaşıklığı olan saçları da okudum. Kim biliyordu!?
Bu detoks çayını oldukça ferahlatıcı ve enerji verici buluyorum, bu yüzden uyandığımda ilk şey içmeyi seviyorum, ama aynı zamanda yatmadan önce veya sizin için çalışan günün herhangi bir saatinde içebilirsiniz.
Elma sirkesi detoksu genel sağlık için ve kilo vermeye yardımcı olur.

ELMA SİRKESİ DETOKS İÇECEĞİ

  • Eser sahibi: Listotic
  • Hazırlama Süresi: 1-3 Dakika
  • Pişirme Süresi: Bir Dakikadan Az
  • Toplam Süre: 2-4 Dakika

ÖLÇEK



MALZEMELER



  • 1 su bardağı sıcak su
  • 2 yemek kaşığı organik elma sirkesi
  • 1 - 2 taze sıkılmış limon suyu çorba kaşığı
  • 1 yemek kaşığı çiğ bal
  • 1 çay kaşığı toz tarçın
  • 1 küçük tutam acı biber

TALİMATLAR

Tüm malzemeleri birleştirin ve iyice karıştırın. Zevk almak!

NOTLAR

Tarçın ve acı dibe çökme eğilimindedir, bu nedenle içkinin tadını çıkarmak için zaman ayırmak istiyorsanız, düzenli olarak karıştırmak için bir kaşık bardağınızda tutun.
Herkes benim kadar sirkeyi sevmez, bu yüzden tarifi beğeninize göre ayarlamaktan çekinmeyin. Kocam biraz ekstra bal ve limon suyu eklemeyi sever.
Taze zencefil de bu tarife harika bir ektir, ancak genellikle elimde değil, bu yüzden dahil etmedim.
Bazen bu içeceği sıcak suyun yerine en sevdiğim sıcak çayla yaparım (yeşil çay, siyah çay, limon zencefil, tarçın, vb.). Ekstra sağlık yararlarının yanı sıra biraz ekstra lezzet verir.
Çok hızlı hesaplamalara dayanarak, bu içeceğin yaklaşık 80 kalori olduğunu tahmin ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder