6 Nisan 2020 Pazartesi


Geçen Aralık ayında Joy, süper gizli bir projeye yardım edip edemeyeceğimi görmeye çağırdı. Benden bir istiridye kabuğu çelenk yaratmamı istedi. İlgimi çekti. Bana yaklaşık 6 metre uzunluğunda olması ve masa koşucusu olarak kullanılması dışında, tasarım hakkında herhangi bir ayrıntı vermedi. Emily'den mermileri almak için düzenlemeler yaptık ve projeyi tersine çevirmek için yaklaşık bir hafta ile bir plan geliştirmeye başladım.
Emily istiridye kabuklarını ebay'den satın aldı. Maliyetinden emin değilim, ama her biri yaklaşık 20-25 mermi içeren yaklaşık 15 kutu aldım. Kabukları temiz ve çeşitli boyutlarda. Joy bir noktada bana kötü kokuyorlar mı diye sordu - hiç olmadılar! Kabukların bir kısmı kabuğun dış kısmındaki deniz yosunundan yeşile boyanmıştı ve bence gerçekten hoş görünüyordu. Her kabuğun içi morumsu-kahverengi bir lekeye sahipti. Kabuklardan bazıları yontulmuş, ancak çoğu iyi durumda idi. Onlarla ne kadar çok çalışsam, ne kadar güzel olduklarını takdir ettim.
Bunun yerine üs olarak kullanmak üzere bir zincir uzunluğu satın almak için Home Depot'a gittim. Ağır metal zincir yerine beyaz plastik zincir satın aldım çünkü kabukların kutularda ne kadar ağır olduğunu hatırladım. Ayrıca bir paket matkap ucu ve bir misina aldım. Herhangi bir donanımın göze çarpmasını ve tasarımdan uzaklaşmasını istemedim. Aslında süreçte iki paket matkap ucu kullandım - mermiler son derece sert ve dayanıklıdır. Tarihsel olarak düşük ülkede, istiridye kabukları, araba yollarını yapmak ve evlerin dışını sıvalamak için kullanılan sert, beton benzeri bir karışım olan “tekir” yapmak için kullanıldı. Nasıl devam etmek istediğime karar verdikten sonra, tatlı koca yardımımla tatlı konuştum. Bu kesinlikle tek kişilik bir iş değil! Hanımeli Düğün Şirketi Jeannine 
Diy İstiridye Kabuğu Çelenk

Ekipman / Tedarik listesi:
  • Bir ağır hizmet tipi matkap - 3/8 - p beygir gücü matkap gerekir.
  • Bir ila iki paket matkap ucu. Bunlar, sahip olduğunuz matkap markasına bağlı olarak her paket için yaklaşık 10 $ - 15 $ arasında satılmaktadır. Bitler kırılacak ve bunları değiştirmeniz gerekecek. 100'den fazla mermiyi delmek için iki paketten geçtik.
  • Ağır Ağırlık Olta
  • Makas
  • Gazete
  • Suyu tutmak için sığ kova veya tepsi
  • Ahşap blok
  • İstenilen uzunlukta plastik zincir (beyaz kullandım)
  • kerpeten
  • İş eldivenleri (delme sırasında)
  • Koruyucu gözlük (delme sırasında)
1. İlk olarak, sondaj için su tutmak için eski bir dondurma kovası bulduk. Daha önce seramik karoyu daha önce kesdiyseniz, bu işlem size tanıdık gelecektir. Su altında delmek zorundasınız, ya da sürtünme matkap ve uçlar için çok fazla. Kabuğu oturtmak için bir parça tahta hurda kullandık. Delme sırasında sert bir şekilde basacaksınız ve aniden kırdığınızda, kepçenizi ve çalışma yüzeyinizi korumak için bir şeye ihtiyacınız var.
2. Daha güzel, taraklı kenar zincirden dışarı bakacak şekilde kabuğun “üst kısmına” delik açmayı seçtim. Benim koca 20 ya da öylesine kabukları delinmiş bir kez, o sondaj devam ederken onları zincir bağlamaya başladı. Çalışırken çok fazla TV izledik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder