24 Nisan 2020 Cuma

47 × 8 Pan'inizi Çalıştırmak İçin Güveç


Doyurucu ve doyurucu bir yemek özlüyorsanız, ancak bir sürü yemekle sıkışmak istemiyorsanız, bu 8x8 güveç tarifleri tam size göre! Kahvaltılar, yanlar ve şebeke ile bu tarifler 8x8 tavalarınızı işe yarayacaktır.

/47

Salsa Verde Tavuk Güveç

Bu, paketlenmiş, güzel bir güveçte kalıplanmış tüm Tex-Mex yemeklerinin zengin ve şaşırtıcı derecede lezzetli bir yorumudur. En iyisi, hiç vakit kaybetmeden hazır! —Janet McCormick, Proctorville, Ohio
/47

Chipotle Mac ve Peynir

Etli ve kabarcıklı olan bu Güneybatı makarna fırını, akşam yemeği saatini biberli bir ısırıkla ısıtır. —Cyndy Gerken, Napoli, Florida



/47

Karamelize Soğan, Pastırma ve Kale Strata

Arkadaşlarımı ağırladığımda, bu rahatlatıcı tabaka benim tarifim. Kışın kar fırtınası ve kürekle geçmeme yardımcı olmak için yarattım. —Linda Dalton, Stoughton, Massachusetts
/47

Taco Salata Güveç

Bu taco güveç tarifi bir taco salatası gibi tadı ve bir araya getirmek için bir esinti. Bir alt tabaka oluşturmak için tortilla cipslerini eziyorum, daha sonra yeniden kızartılmış fasulye, baharatlı et karışımı ve peynir üzerine yayıyorum. —Rhonda McKee, Greensburg, Kansas
/47

İki Patatesli Çoban Börek

Çoban turtasının başka bir adı, yazlık turtası ve patates püresi başka bir alternatifi var - tatlı patates. Ne derseniz deyin, tarifte bir güveç pişirmek ve diğerini üç aya kadar dondurmak için yeterli. Cumberland turtasının bir kuzen olduğunu, ancak ekmek kırıntılarının üstünde olduğunu söylemiş miydik? —Marcie Brooks-Smith, Fort Collins, Colorado
/47

Polonya Güveç

Bu yemeği ilk yaptığımda, benim 2 yaşındaki her yemek için istedim o kadar çok sevdim! Sosu tutacak neredeyse tüm makarnaları kullanabilirsiniz. —Crystal Bruns, Iliff, Colorado
/47

Jambon ve Sebzeli Güveç

Jambonu brokoli ve karnabaharla yıllarca eşleştirdim. Bu güveç yemeğini tamamlamak için akşam yemeği rulolarını geçiyorum. —Sherri Melotik, Oak Creek, Wisconsin
/47

Ole Polenta Güveç

Bol miktarda kıyma ve peynirle, bu katmanlı fırında yemek masasında büyük gider. Acı biber sosu miktarını zevkinize göre ayarlayın. - Angela Biggin, Lyons, Illinois
/47

Ziti Fırında

Güveç tariflerimin çoğu çocuklarım tarafından kaşlarını çattı, ancak akşam yemeği için Baked Ziti'ye sahip olduğumuzu duyduklarında tezahürat yapıyorlar. Menülerimize daha fazla etsiz yemek katmaya çalıştım, etsiz bu pişmiş ziti böyle başladı. Kimse bu etleri özlemiyor. Artıklar bile çok seviliyor. - Charity Burkholder, Pittsboro, Indiana
10 /47

Eski moda taraklı ananas

Benim lezzetli farklı giyinme türkiye ya da jambon ile iyi gider. Üstüne dökülen biraz krema ile tatlı için de iyidir! —Nancy Brown, Dahinda, Illinois
11 /47

BLT Yumurta Fırını

BLT'ler evimde bir favori, bu yüzden bu lezzetleri sıcak, rahat bir güveçte birleştirmek için bu tarifi oluşturdum. Böyle bir hit oldu, ben ev sahipliği yaptığım bir brunch benim kilise bayanlar grubuna hizmet. —Priscilla Detrick, Catoosa, Oklahoma
12 /47

Barbekü tavuk ve elma ekmek pudingi

Bana göre, ekmek pudingi rahat yiyeceklerin özüdür ve sadece tatlı için rezerve etmek çok iyidir. Klasikteki bu tatlı ve tuzlu büküm, eski bir favorinin tadını çıkarmanın yeni ve lezzetli bir yoludur. —Shauna Havey, Roy, Utah
13 /47

Tatlı Mısır ve Patates Graten

Bu lezzetli patates graten garnitür harika sarımsak ve soğan lezzetini birleştirir ve çocuklar da güzel çıtır tepeyi severler! —Jennifer Olson, Pleasanton, Kaliforniya
14 /47

Gecelik Jambon ve Yumurta Güveç

Bu tuzlu yumurta güveçini birleştirmenin ne kadar kolay olduğunu seviyorum. Önceki gece bir araya getirmek, ertesi sabah gerçekten zamanımı serbest bırakır. —Jennifer Howell, Fort Collins, Kolorado
15 /47

İtalyan Sıcak Tabağı

Bu etli güveç çalıştı kadar kocam sağlıklı gıda zayıf bir algı vardı. Makarna, kekik, mantar ve yeşil biber kombinasyonu onu evimizde favori yapıyor. —Theresa Smith, Sheboygan, Wisconsin
16 /47

Brüksel Lahanası ve Üzüm au Gratin

Kırmızı üzüm, bu kabarcıklı, peynirli vejetaryen tarafına tatlılık patlamaları ekler. İsviçreli benimkini yapıyorum, ama eğer süslü hissediyorsanız, Gruyere'yi deneyin. Elinizde bir tane varsa, dilimlenmiş bir elmayı fırlatın. —Lorie Durrant, Nashville, Tennessee
17 /47

İtalyan Yumurtası Fırında

Biz kendi tavuk yetiştirmek için kullanılan, bu yüzden her zaman bol miktarda yumurta haftalık brunch veya akşam yemekleri için el vardı. Bu tarif benim en sevdiğim tatların bazılarının ve kocamın gerçekten hoşlandığı bir kombinasyon. Yaz aylarında bahçemden bir pint kavanoz veya iki dilimlenmiş chives donduruyorum, böylece yıl boyunca bunun gibi tariflerde tadını çıkarabiliriz. —Sue Gronholz, Beaver Barajı, Wisconsin
18 /47

Dana Etli Turta

Bir düzineden fazla bir süredir bu, evimizde şirkete hizmet etmek için 1 numaralı yemek oldu. Şimdiye kadar, deneyen herkes buna bir not verdi. —Hannah McDowell, Penns Creek, Pennsylvania
19 /47

Ramona's Chilaquiles

Sevgili bir komşu eskiden sıfırdan yaptığı bu tarifi paylaştı. Sürümüm birkaç kısayol kullanıyor. —Marina Kalesi Kelley, Kanyon Ülkesi, Kaliforniya
20 /47

Fontina Tavuk ve Makarna Fırında

Bu gece ye ya da daha sonra dondur. Bu sevimsiz güveç, yaptıktan aylar sonra hala harika. —Ev Testi Mutfak Tadı
21 /47

Sosis & Elma Mısır Ekmeği Fırında

Doyurucu bir kahvaltı istediğimizde sosis, akçaağaç şurubu ve elma ile mısır ekmeği tarzı bir fırın yapıyorum. Tatlı, tuzlu ve yapması kolay. —Stevie Wilson, Fremont, Iowa
22 /47

Taraklı Tatlı Mısır Güveç

Bu benim büyükannem Ostendorf'un mısır tarifi. Şimdi kendim bir büyükanne, hala bir aile klasiği olarak bu rahat, lezzetli tarafa hizmet ediyorum. —Lonnie Hartstack, Clarinda, Iowa
23 /47

Hindi Mantar Tetrazzini

Ailen bu hindi ve mantarlı güveç üzerinde döner. Aslında, kremsi Parmesan tepesinde tetrazzini çok tatmin edici, kimse yağın daha düşük olduğundan şüphelenmeyecek! —Irene Banegas, Las Cruces, New Mexico
24 /47

Chiles Rellenos Kareler

Ailem bu Şili relleno'yu düzenli olarak talep ediyor - hazırlamak kolay ve güzel bir ordövr ya da Meksika ya da İspanyol yemeği tamamlıyor. Birlikte çalıştığım bir arkadaşım tarifi birkaç yıl önce benimle paylaştı. —Fran Carll, Long Beach, Kaliforniya
25 /47

Taraklı Mantarlı Patates

Patates ve mantar, sevdiğim bir tabak yemek yapar - izlemeniz gereken kalori. Daha düşük yağ seçenekleriyle süt ürünlerini değiştirin. —Courtney Stultz, Columbus, Kansas
26 /47

Tavuk Tater Fırında

Bu davetkar ve doldurma yemeği ile ailenizdeki herkesi memnun edeceksiniz. Tater Tots ile tepesinde bir tavuk potpie gibi tadı var —Fran Allen, St Louis, Missouri
27 /47

Kabak ve Peynirli Güveç

Kızım ve ben kabak seviyorum ve bu güveç doyurucu sonbahar garnitür için bol kullanır. Ekstra renk için taze doğranmış domatesleri ekliyorum. —Rachelle Stratton, Rock Springs, Wyoming
28 /47

Hilal Türkiye Güveç

Hindi ve sebzelerin bir akşam yemeğini çocuklara gerçekten çekici kılıyor musunuz? Tabii ki bir turta haline getirin! Sürümüm klasik tadı var, ama çok fazla zaman almayacak. —Daniela Essman, Perham, Minnesota
29 /47

Ispanak-Parm Güveç

Popeye'ı görmezden gelen ve ıspanaklarını yemeyenlere, sarımsak tereyağı ve Parmesan ile ıspanak fikrini değiştirmeye yardımcı olduğunu düşünüyorum. —Judy Batson, Tampa, Florida
30 /47

Sosis ve İsviçre Pazı Lazanya

Rustik ve rahatlatıcı, bu zengin ve sevimsiz lazanyayı çocukların sağlıklı yeşillikleri yemenin harika bir yolu olarak buldum - İsviçre pazı orada olduğunu asla bilemeyecek kadar lezzetli bir güveç! —Daha Fazla Ev, Düşük Göster, Arizona
31 /47

Pasta Tepesinde Hindi Güveç

Arkadaşlarım bana bunun en iyi potpi olduğunu söylüyor. Doyurucu ve tam aromalı bu yemek bir arada, az yağlı ve lif dolu olmasına asla izin vermez. —Agnes Ward, Stratford, Ontario
32 /47

Karnabahar-Brokoli Peynirli Fırın

Annemin bana öğrettiği ilk yemeklerden biri karnabahar, peynir ve brokoli ile lezzetli bir eşleşmedir. Kesinlikle benim en iyi tarafım. —Devin Mulertt, Napa, Kaliforniya
33 /47

Armut Dolması Fransız Vanilyalı Tost

Aslen Nikaragua'dan gelen tamircim, annesinin hazırlamak için kullandığı bu klasik kahvaltı yemeğini paylaştı. Çocukları için sık sık yaptığını ve tabaklarını temizlediklerini söylüyor! —Gail Borczyk, Boca Raton, Florida
34 /47

Fyllo Katmanlı Pastichio

Büyükbabam her zaman özel günlerde ya da akşam yemeğine gelen misafirlerimiz olduğunda pastichio yaptı. İmzalı yemeklerinden birini nasıl pişireceğimi öğrettiği mutlu anıları besliyorum. —Tina Waisman, Güvenlik Limanı, Florida
35 /47

Yaz Sebze Ayakkabıcı

İşte birçok bahçe ürünü kullanan rahatlatıcı bir vejetaryen ana yemek. Pattypan ve crookneck veya kabak gibi farklı squashes deneyin. - Elisabeth Larsen, Pleasant Grove, Utah
36 /47

Elma, Kaşar ve Pastırma Ekmek Pudingi

Yıllar önce bu yemeği gelin brunch'ta yedim. O kadar lezzetliydi ki kendi versiyonumu yarattım ve sonuç bu. Şimdi her zaman yaparım. Zevk almak! —Melissa Millwood, Lyman, Güney Carolina
37 /47

Yunan kahvaltısı güveç

Bu bir Pazar brunch için harika bir yemek, ya da altı parçaya kesebilir ve haftanın her günü hızlı ve kolay bir kahvaltı için dondurabilirsiniz. Ayrıca brokoli, havuç, yeşil soğan, Kanada pastırma ve keskin çedar peyniri ile yapmayı seviyorum; varyasyonlar neredeyse sonsuz! —Lauri Knox, Çam, Colorado
38 /47

Kepekli Makarna Fırında

Bu zengin ve soslu bir güveçle, gevrek tepeyi atlamak ve bir çatalı doğrudan tavaya batırmak caziptir. Ancak bir tadımcının da belirttiği gibi: “Üstteki ekmek kırıntıları bunu ekstra özel yapıyor.” —Ev Testi Mutfak Tadı
39 /47

Füme Somon-Patates Brunch Fırında

İki farklı patates, taze otlar ve farklı dokular bu lezzetli brunch fırını benzersiz ve özel kılıyor. - Victoria Johnson, Gilbert, Arizona
40 /47

Peynirli Meksika Tavuk Alfredo

Ben bir bebek duş barındıran ve herkes zevk bir şey hizmet etmek istedim. Bu tarifi bir hevesle yarattım, bu yüzden böyle bir hit olduğu tamamen şaşırdım. —Tia Woodley, Stockbridge, Gürcistan
41 /47

Baharatlı Enchilada Güveç

Bu zippy Meksika güveç evimizde gerçek bir kazanan. Çok lezzetli ve doyurucu, genellikle sadece pirinç ve siyah fasulye ile eşlik ediyoruz. Ailenizin spicier tatları varsa, biber tozunu artırın ve orta veya sıcak bir salsa kullanın. (Julie Huffman, New Lebanon, Ohio)
42 /47

Taraklı Patatesleri Hiç Başarısız

Soğuk günleri sakinleştirin ve etli mezelere eşlik edecek özel bir şey yapın. Bu şimdiye kadarki en iyi taraklı patates tarifi ve ailem ben hizmet ettiğinde seviyor. —Agnes Ward, Stratford, Ontario
43 /47

Portobello Makarna Fırında

Bu tarifi her zaman Şükran Günü'nden hemen sonra kullanmayı planlıyorum. Artık Türkiye hiç bu kadar güzel olmamıştı. - Preci D'Silva, Dubai
44 /47

Gecede Pişmiş Yulaf Ezmesi

Kocam ve ben çok uzakta bizim evden bir yatak ve kahvaltı, uzun bir hafta sonu geçirdim. Sahipleri bu lezzetli tarifi birkaç basit değişikliklerden sonra kendi yaptığım benimle paylaştı. —Jennifer Cramer, Lübnan, Pennsylvania
45 /47

Güneybatı Çoban Pastası

Montreal'de doğdum ve New England ve Güneybatı'da yaşadım, bu yüzden bu etkileri bu çoban turtası gibi tariflerle hindi, mısır ve yeşil şili ile birleştirdim. —Lynn Price, Millville, Massachusetts
46 /47

Gobble-Up Tabakaları

Şükran Günü'nden sonra her zaman tabakalar yapmayı dört gözle bekliyorum. Komşularımızı davet ediyoruz ve başka bir yemek hazırlamamın düzgün olduğunu düşünüyorlar. - Bonnie Hawkins, Elkhorn, Wisconsin
47 /47

Spagetti Güveç Fırında

Bu hızlı güveç, konserve spagetti ve kavanozlu mantar gibi kolaylık ürünlerini büyük ölçüde kullanır ve çocuklar ne kadar sevimsiz olduğunu seveceklerdir. —Pat Richter, Placid Gölü, Florida
Not: Her ürün editörlerimiz tarafından bağımsız olarak seçilir. Linklerimiz aracılığıyla bir şey satın alırsanız, bir ortaklık komisyonu kazanabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder