24 Nisan 2020 Cuma



121 /, 150

Fıstıklı Krem Peynirli Kurabiye

Kayınpeder, büyük bir fıstık hayranı. Tatil sırasında bu tereyağlı kurabiyeleri dört gözle bekliyor, ama onları yılda bir kereden fazla yapıyorum. —Lily Julow, Lawrenceville, Gürcistan
122 /, 150

Kardan Adam Tereyağı Kesikler

Bu kesme kurabiye annem ile pişirme ve buzlanma anılarım var. Şimdi geleneği çocuklarımla sürdürüyorum. Dağınık ama eğlenceli bir gün! —Sandy Nace, Greensburg, Kansas
123 /, 150

Tatil Kurabiye Hamuru

Noel pişirme sezonunun stresini hafifletmek için bu hazır hamur reçetesini oluşturduk. Tereyağlı kurabiyeler ağzınızda erir. —Ev Testi Mutfak Tadı
124 /, 150

Chai Çay Sandviç Kurabiye

Rüya gibi bir chai infüzyonlu ganaj ile dolu bu kurabiyeleri seveceksiniz. Bir yemekten sonra, bir fincan çay, kahvaltı ikramı olarak - ya da her zaman harikadırlar. —Lauren Knoelke, Milwaukee, Wisconsin
125 /, 150

Tatil Kurabiye Kurabiye

Bu özel Noel ikramı bana bir akraba aracılığıyla İskoçya'dan geldi. Kocası İskoç kökenli olduğu için bu tarifi bir arkadaşımla karşılaştırdım ve bu kurabiye oldukça otantik bulundu. —Erma Hiltpold, Kerrville, Teksas
126 /, 150

Minik Tim Sandviç Kurabiye

Ben büyürken, annem ve ben mutfakta bu sevimli, ısırık büyüklüğünde kurabiyeleri hazırlayan özel Noel anıları yarattık. Yıl boyunca tatil için gıda boyasını değiştirin. —Eudora Delezenne, Port Huron, Michigan
127 /, 150

Çikolata Lebkuchen

Almanya'da yaşadıktan sonra Alman mutfağımı mümkün olduğunca özgün tutmaya çalışıyorum. Bu güzel lebkuchen tarifi bir mutfak Noel geleneği. —Cathy Lemmon, Quinlan, Teksas
128 /, 150

Nane İncileri

Sıfırdan kurabiye pişirmek için zaman yok mu? Vanilya cipsi ve nane şekerleri ile tereyağı aromalı krakerlere doktorluk yaparak yarım saatten kısa bir sürede lezzetli bir tedavi yapın. - Kathleen Felton, Fairfax, Iowa
129 /, 150

Yığılmış Noel ağacı kurabiye

Hazırlanmış kurabiye hamuru kullanmak, kendi küçük Noel ağaçları ormanınıza güzel bir başlangıç ​​yapmanızı sağlar. Çocukları anılarla meşgul etmek için bu tatil gemisine dahil edin. - Sue Draheim, Waterford, Wisconsin
130 /, 150

Karamela Zencefilli Kurabiye

Bu harika kurabiyeleri her yaptığımda, baharatlı aroma beni çocukluğuma geri götürüyor. Annemin onlara yardım etmesine ve komşularına teslim etmesine yardım ettim. —Kara Aşçı, Elk Sırtı, Utah
131 /, 150

Kızılcık Liman Çerezleri

Bu, yıllar önce tattığım bir tarifin versiyonu - ailem onu ​​seviyor. Kesintili kurabiyeler, kurutulmuş kızılcık, tarçın, limon ve bir miktar liman şarabının şahane bir kombinasyonu ile doldurulur. —Leslie Forte, Oakhill, Virginia
132 /, 150

Scottie Kurabiyeleri

Bu katlı köpeklerin hepsi tatil için renkli kazaklarla paketlenmiştir. Buzlu şekerli kurabiye yemek için neredeyse çok sevimli! - Evde Test Mutfağının Tadı
133 /, 150

Kayısı Dolgulu Sandviç Kurabiye

Bu keyifli kurabiyeleri her yıl Noel için pişiriyorum ve ev yapımı ikramlarımın bir tepsisini okuldaki fakülte ile paylaştığımda, bunlar her zaman ilk yok olan! Hatta düğün davetleri için talepte bulundum. - Deb Lyon, Bangor, Pennsylvania
134 /, 150

Macar Cevizli Kurabiye

Çocukken hep Noel'de bu güzellikleri yemeyi dört gözle bekliyordum. Şimdi onları kendi ailem için yapıyorum. —Sharon Kurtz, Emmaus, Pennsylvania
135 /, 150

Tatil Ren Geyiği Kurabiyeleri

Noel arifesinde ağacı toplayın ve bu sevimli ren geyiği kurabiyeleri ile ziyafet çekin. Yakından dinlerseniz, çatıda ren geyiği toynakları duyabilirsiniz! —Ev Testi Mutfak Tadı
136 /, 150

Çikolata Dolgulu Kurabiye Naneli Buzlanma ile

Pişirme, tatillerdeki en sevdiğim geleneklerden biridir. Bu özel kurabiyeler sizi şeker tepesinde buzlanma ile çeker ve bir çikolata merkezi ile anlaşmayı mühürler. —Deborah Puette, Lilburn, Gürcistan
137 /, 150

Hilal Kurabiye

Sevimli kavisli şekilleri ile hilaller her zaman Noel tabağına büyüleyici eklemeler yapar. Soğutulmuş kurabiyeleri çikolataya batırın ve ceviz serpin. —Ann Eastman, Sacramento, Kaliforniya
138 /, 150

Beze Noel Baba Şapkaları

Torunlarım Noel Baba şapkaları gibi şekillendirdiğimde bunu seviyor. Eğer buradalarsa, yardım etmeyi severler - beze kırmızı parıltı koymayı ve Büyükanne'ye yardım ettiklerini bilmekten gurur duyarlar. - Bonnie Hawkins, Elkhorn, Wisconsin
139 /, 150

İncir ve Badem Çerezler

Ailemizde, bu çılgın incir gibi tatil kurabiyeleri çok önemli. Bu İtalyan geleneğini iki çocuğuma aktarmaktan gurur duyuyorum. —Angela Lemoine, Howell, New Jersey
140 /, 150

Krem Peynir Kaplumbağa Bardakları

Bazen bir çerezle ilgili en iyi şey, yapılan hatıralardır. Kızım ve ben bu “kaplumbağaları” yapmayı ve yemeyi seviyoruz. —Lesa Renner, Kingsport, Tennessee
141 /, 150

Kiraz Peyniri Yel Değirmenleri

Bu güzel kurabiyeler süslü görünüyor, ama gerçekten fazla iş değiller. Her durum için mükemmeller. —Helen McGibbon, Downers Grove, Illinois
142 /, 150

Kırmızı Kadife Beyaz Kurabiye

Bu çerezler yumuşak, chewy ve tadı göründükleri kadar iyi. Onları ilk pişirdiğimde, teyzenin bahçe satışına götürdüm. Şimdi herhangi bir özel etkinliğe gidiyorum. —Samantha Gstalder, Montoursville, Pensilvanya
143 /, 150

Kiraz Cevizli Rüyalar

Meyve, fındık ve vanilya cipsi ile paketlenmiş, bunlar her zaman bir zevktir. Lezzeti
değiştirmek için, kurutulmuş kızılcık veya kiraz kayısı ve cevizler için antep fıstığı ile değiştirin. —Mary Ann Mariotti, Plainfield, Illinois
144 /, 150

Parmakizi Tereyağlı Kurabiye

Bu tereyağlı küçük mermiler, bir ikram tabağına güzel renk katıyor. Merkezdeki parmak izini istediğiniz meyve reçeli ile doldurun. —Ev Testi Mutfak Tadı
145 /, 150

Girdaplı Kurabiye

Torunum annem Çerez Büyükanne lakaplı çünkü o gevrek ve chewy davranır da dahil olmak üzere harika kurabiye yaptı. —Donna Grace, Clancy, Montana
146 /, 150

Beze Öpücükler

Bu tatlı öpücüklerin içinde hoş bir çikolatalı sürpriz var. Onlar her Noel'de kocamın en iyi tercihi. - Tami Henke, Lockport, Illinois
147 /, 150

Kızılcık-Beyaz Çikolatalı Kurabiye

Bunlar tatiller için yapabileceğim en sevdiğim kurabiyelerden biri. Tatil sezonunun başında bir parti hazırlarım ve dondururum. —Sherry Conley, Noel, Hants Bölgesi, Nova Scotia
148 /, 150

Kızılcık Dilimleri

Tatil, aile ve arkadaşlara vermek için bir tabak ev yapımı kurabiye olmadan tamamlanmayacaktı. Bunları hediyeler için deneyin. - American Dairy Assoc, Stacy Duffy, Chicago, Illinois
149 /, 150

Fındık Rüyası Kurabiyeleri

Bir İncil çalışmasında bu güzellikleri örnekledim ve ilk ısırıktan tarifi almam gerektiğini biliyordum. Şaşırtıcı bir şekilde, zengin çerezler sadece dört bileşen gerektirir. —Julie Peterson, Crofton, Maryland
, 150 /, 150

Kayısı-Fındık Üçgeni

Bu gevrek kurabiye ikramları değiştirilebilir - tatile bağlı olarak farklı fındık ve reçeller ve koyu veya beyaz çikolata deneyin. —Johnna Johnson, Scottsdale, Arizona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder