24 Nisan 2020 Cuma

KİKDEN KASE YAPALIM









Bunlardan birini kendiniz yapmak istiyorsanız, ihtiyacınız olan şey:

1. Hava Kuru Kil
2. Oklava
3. yuvarlak kase veya çerez kesici
4. Düz Beyaz Sprey Boya
5. Altın Metalik Boya
6. Boya Fırçası

Bloktan bir parça kil keserek başlayın.


Sonra bir topun içine yuvarlayın ve biraz düzleştirin. Daha sonra oklavalarınızı daha da düzleştirmek için kullanacaksınız; tıpkı kurabiye hamuru gibi! Sayaç veya oklavaya yapışması için 2 parça saran sargı arasına yerleştirdim. İstediğiniz genişliğe kadar yuvarlayın; Yaklaşık 1/4 "kalınlığında düzleştirdim.



Saran sargıyı soyun ve kilden dairesel bir şekil kesmek için kasenizi veya çerez kesicinizi kullanın. Gerçekten orada iyi bükün. Gerekirse kenarları kesmek için bir bıçak kullanın.


Aynı kasemi kilim için kalıp olarak kullandım. Kili kabın üzerine koydum ve uyacak şekilde oluşturdum. Çıkarmaya çalışmadan önce yaklaşık 30-45 dakika boyunca kurumasına izin verdim. Kilinizi kasenin içine veya dışına yerleştirebilirsiniz; Sonunda istediğiniz kabın şekline bağlı olarak.


Düzgün kurutmak için kaselerimi bir tel ızgara üzerine yerleştirdim. Sonra bir gece hava kurumaya bırakın, kasenin nasıl ortaya çıktığını görmek için gerçekten heyecanlı olsanız bile uyumaya çalışın!


Kase kuruduktan sonra, göstermek istemediğiniz pürüzlü kenarları veya kırışıklıkları zımparalama zamanı. Ya da sadece modern ya da doğal gidişin görünümüne bağlı olsun.




Şimdi resim yapma zamanı! Sahte bir porselen arıyorsanız, FLAT sprey boya kullandığınızdan emin olun. Her kat arasında boyanın kuru olduğundan emin olmak için birkaç kat yapın.


Şimdi metalik boyayı patlat - bu bebeği giydirme zamanı! İstediğiniz gibi boyayın - Metalik bir görünüm için gitmek istedim, bu yüzden kase altınımın bir kenarını boyadım. İstediğim görünümü elde etmek yaklaşık 3 kat sürdü.


Sonra bitti! Arkanıza yaslanın ve el işlerinize hayran kalın. Sonra kendiniz için bir tane yapmak istiyorsanız dahili tartışma. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder