9 Ağustos 2018 Perşembe

Old Sideboard'dan Dünye Koltuk Takımı

http://www.brooklynlimestone.com/2011/03/old-sideboard-to-teal-worldy-sofa-table.html

14 MART 2011, PAZARTESI

Son birkaç haftasonundan koltuk sehpası olarak aldığım bağbozumu büfede çalıştım ve sonunda ne yaptığımı açıklamaya hazırım. Üst kısmında çok büyük bir hasar vardı, bu yüzden onu çıplak odunla zımparaladım. Parçanın geri kalanı hafif bir kuma kavuştu - boyayı tutacak bir şey vermek için yeterli. Sonra hepsini bir miktar su ve TSP (bir yağ çözücü) ile yıkadım. Bir parça waffledan sonra, sadece devam etmeyi ve Martha Stewart Plumage'i boyamaya karar verdim çünkü a) rengi beğendim ve b) Elimde neredeyse tam bir litre vardı. Gölge gölgesinde kalsam her zaman yeniden boyayabilirim ama son zamanlarda teal kazmaya başladım, böylece atladım. (Hayır, ben başaramadım. Belkide sahip olmalıydım ama onsuz kurtulabileceğimi düşündüm.)



2011DSC_0902-2.jpg

Çok gözlemci için, eski gazetemin bir yuvasında, oturma odamda resmi çiziyorum. Bir kız, bir kızın yapması gereken şeyi yapmalı.

2011DSC_0903-2.jpg

İyi görünüyordu ama biraz daha eklemek istedim. Küçük bir altın boya, odadaki diğer metalik elementlerin bazılarına bağlanır. Out üstünde bir dünya haritası çizmeme yardımcı olmak için tepeden tırnağa çıktı. Görünüşe göre bütün dünyayı oraya tam olarak sığdıramadım ama resmi aldın. Navigasyona hazır değil ama bence parçaya eğlenceli bir doku katıyor. Eğer bir şekilde memleketindeki bir adayı özlediysem ya da en sevdiğin yarımadanı yanlış temsil ettiysem gerçekten üzgünüm. Son rötuşlar bacaklara biraz altın ve bazı parlamaları çıkarmak için donanım üzerinde çok ince bir kat vardı. Hala bir üst kat ihtiyacı var ama tekrar dokunmadan önce her şeyi tedavi etmeyi bekliyorum.

2011DSC_0005-2.jpg



2011DSC_0008-2.jpg



2011DSC_0028.jpg



2011DSC_0033.jpg

Rengi ve nasıl ortaya çıktığını biliyorum ama bu gölgeyi odanın diğer bölümlerine eklemem gerekiyor. Bu gölgenin bazılarına sahip olan herhangi bir kumaş tavsiyesi var mı? Bazılarını bulmakta zorlanıyorum.

2011DSC_0035.jpg2011DSC_0040.jpg
Ben 'onun tamamlanmış hissetmeden önce burada yapmak için daha çok daha fazla; ama şimdilik başarıyı hissediyorum. Ne düşünüyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder