12 Nisan 2018 Perşembe

  • Selamlar İlya ben Çiçek benimde 4 aylık tibet tirrierim var bende evde kimse olmadığı zamanlarda içeri çişini yapsın diye yer belirtmeye çalıştım zorda olsa başardım.çok sabırlı olun mama yedikten en geç 10 dakika sonra sokağa indirin kakasını veya çişini yaptıktan sonra cebinizde hazır ödül büsküviniz olsun büsküviyi 4 parçaya ayırın azar azar verin bütün hemen vermeyin : )) tuvaletlerini yapınca başlarını okşayın ve az miktarda büsküvi verin.o artık alışacak ve görün bakın içeri tuvalet yapmayacaklar.4 aylık olan köpeğim aşkım benim o : )) içeri ye yapmıyor gidip kapı önüne bekliyo hemen her işimi bırakıp direk koşuyoruz aşağıya..eve hiç yapmıyor gibi bişiy.çok nadir dış kapı mın iç tarafına sokakağa çıkışı andırdığı için oraya alıştırdım. çok sıkışınca nadirde olsa oraya çişini yapıyor kakasını asla eve yapmıyor.bekliyo kapının önünde sinyal veriyor..inşallah işinize yarar.ve bir tavsiyem daha var size evde belirdediğiniz bölgeye değilde başka yerlere yaparlarsa yaptıkları yere götürüp parmak sallayıp sertçe hayır diyin. çiş yapacağı bölgeye hiç usanmadan her sefrinde götürüm yapacağı yere buraya diyin yeri gösterin.umarım işinize yarar.iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder