17 Nisan 2018 Salı

KENTUCKY BOURBON TOPLARI

https://homemadehooplah.com/kentucky-bourbon-balls/
Vanilyalı gofretler ile bourbon topları nasıl yapılır

KENTUCKY BURBON TOPLARI NASIL YAPARSIN?

Adım 1 - Bir  mutfak robotunda , vanilyalı gofret ve cevizleri ekleyin, ardından ince kırıntılara ezin.
Kentucky Bourbon Balls Adım 1 - Vanilyalı gofretleri mutfak robotuna ekleyin. Kentucky Bourbon Balls 1. Adım - Cevizleri mutfak robotuna ekleyin.
Adım 2 - Vanilyalı gofret karışımını büyük bir karıştırma kabına aktarın. Toz şeker ve kakao tozu ekleyin, sonra iyice karıştırın.
Kentucky Bourbon Balls Adım 2 - Bir karıştırma kabına ufalanmış vanilyalı gofret karışımını ekleyin. Kentucky Bourbon Balls Adım 2 - Bir karıştırma kabına toz şeker ekleyin. Kentucky Bourbon Balls Adım 2 - Bir karıştırma kabına kakao tozu ekleyin. Kentucky Bourbon Balls Adım 2 - İyi karıştırın. Kentucky Bourbon Balls Adım 2 - Tamamen birleştirilene kadar tüm malzemeleri karıştırın.
Adım 3 - Kaseye Kentucky bourbon ve hafif mısır şurubu ekleyin, ardından kuru malzemeler doygun hale gelene kadar karıştırın. Hamur, karıştırma işlemini tamamladığınız zamana kadar yarı yarıya azalır.
Kentucky Bourbon Balls Adım 3 - Karıştırma kasesine Kentucky bourbon ekleyin. Kentucky Bourbon Balls Adım 3 - Karıştırma kabına hafif mısır şurubu ekleyin. Kentucky Bourbon Balls 3. Adım - Malzemeyi iyice karıştırın. Kentucky Bourbon Balls 3. Adım - Yarım büyüklüğünde azaltılmış sert bir hamur oluşana kadar karıştırın.
Adım 4 - Küçük bir kasede, iyice birleştirilene kadar daha fazla pudra şekeri ve kakao tozu karıştırın, ardından yakına koyun.
Kentucky Bourbon Balls 4. Adım - Küçük bir kaseye pudra şekeri ekleyin. Kentucky Bourbon Balls 4. Adım - Küçük bir kaba kakao tozu ekleyin. Kentucky Bourbon Balls 4. Adım - İyi karıştırın. Kentucky Bourbon Topları Adım 4 - Malzemeler iyice birleştirilene kadar karıştırın.
Adım 5 - Usina 1 çay kaşığı kurabiye keki, hamurunuzu toplayın ve elinizde top haline getirin. Şeker-kakao tozu karıştırıcıya topu bırakın ve kaplamak için fırlatın, daha sonra bir fırın tepsisine tamamlanmış bourbon topu atın. Tüm hamur kullanılıncaya kadar bu adımı tekrarlayın.
Kentucky Bourbon Balls Adım 5 - Hamuru dışarı çıkarmak için 1 tatlı kaşığı kurabiye keki kullanın. Kentucky Bourbon Balls 5. Adım - Hamuru top haline getirin. Kentucky Bourbon Balls Adım 5 - Şeker-kakao karışımı ceket topu. Kentucky Bourbon Balls Adım 5 - Hazırlanmış bourbon topu çerez kağıdına yerleştirin ve tüm hamur için tekrarlayın.
Adım 6 - 1 saat boyunca dondurucuda bourbon topları soğutun, sonra kalan şeker-kakao karışımı ile kapalı bir kapta saklayın. Servis yapmaya hazır olduğunda, mühürlü konteynere, bourbon toplarını daha fazla şeker-kakao karışımı ile yeniden kaplamak için bir çalkalayın. Bourbon topları yemeye hazır olana kadar buzdolabında saklayın.

BOURBON TOPLARI FINDIKSIZ YAPABILIR MISIN?

Bu tarif, bourbon toplarına biraz yoğunluk ve doku veren ufalanmış cevizler içerir. Ancak, eğer cevizler sizin eşyalarınız değilse, onları dışarıda bırakabilirsiniz.
Ceviz olmadan bu tarifi yaparsanız, eşit miktarda vanilyalı gofretler için cevizleri (bir fincan) ikame ederek başlayın . Bu, üç bardağın toplam vanilyalı gofretine sahip olacağı anlamına gelir.
Daha sonra , sıvı eklerken muhafazakar olun . Karıştırırken, tarifin gerektirdiği hafif mısır şurubunun ve Kentucky bourbonunun sadece 1 / 2'sini kullanarak başlayın. Meyilli sağa doğru değilse, yavaşça biraz daha ekleyin.

BURBON TOPLARI BOURBON IÇIN VISKI IKAME EDILEBILIR MI?

Eğer kesinlikle sevdiğin bir viskinin varsa, o zaman evet, bourbon için bu tarifi tamamen yerine koyabilirsiniz. Artık “gerçekte” Kentucky burbon topları olmayacaklar, ama önemli olan, yaptığınız şekerden zevk almanız.
Klasik romalı toplar yapmak için rom için bu tarifi bourbon da değiştirebilirsiniz.

BURBON TOPLARI YIYEBILDIĞIN IÇIN SARHOŞ OLUR MU?

Burbon topları kesinlikle orada bulunan tada sahip olmak için yeterli miktarda alkol içeriyor olsa da, içlerinden sarhoş olma olasılığı çok azdır . Sadece 1/4 fincan bourbon kullanılır, daha sonra diğer malzemelerden 2-3 bardak arasında dağıtılır ve sonra 24 farklı şekere bölünür.
Sen belki sen gerçekten hızlı 24 şekerler üzerinden yedi eğer bir vızıltı olsun, ama bu noktada, içkili olmanın konuyu en az olabilir.
kentucky bourbon topları yapmak nasıl

BURBON TOPLARI NE KADAR SAKLAYABILIRSIN?

Bourbon toplarını buzdolabında kapalı bir kapta saklamanızı öneriyorum ve iki haftaya kadar iyi olmalı.

BURBON TOPLARI DONDURUR MUSUN?

Hava geçirmez bir kapta saklanırsa, bourbon topları iki aya kadar dondurulabilir.

KENTUCKY BOURBON TOPLARI IÇIN NOTLAR VE IPUÇLARI

  • Bu bourbon yer mantarı, tatlandırılmış bir kakao tozu ile kaplanır ve eğer daha önce hiç kakao tozu ile çalışmışsanız, bunun çok dağınık olabileceğini bilirsiniz Kakao tozu, her yerde çiçek açan ve sıçrayan bir özelliğe sahiptir. Bu bourbon topları yaparken, temizlemesi ve ıslak kağıt havluları kullanışlı bir yerde tutmasını sağlayan bir alanda çalıştığınızdan emin olun. İnan bana, onlara ihtiyacın olacak!

TARIF DETAYLARI

 BASKI
5 ILA 3 OY
Kentucky Bourbon Topları!  Otantik Kentucky bourbon lezzetli sokması ile koyu çikolata truffles.  Kentucky Derby'yi izlerken atıştırma yaparken tüm yıl boyunca harika bir şekerleme.  |  HomemadeHooplah.com

KENTUCKY BOURBON TOPLARI

Otantik Kentucky bourbon lezzetli sokması ile koyu çikolata truffles. Kentucky Derby'yi izlerken atıştırma yaparken tüm yıl boyunca harika bir şekerleme.
HAZIRLIK : 30 DAKIKA
KALORI : 100 KCAL
VERIMLER : 24 BURBON TOPLARI

MALZEMELER


TALIMATLAR

  1. Parşömen kağıdı ile bir fırın tepsisini  çizin . Küçük bir kaseye 1/4 fincan kakao tozu ve 1/4 fincan pudra şekeri ekleyin, ardından iyice karıştırın. Her ikisini de bir kenara koyun.
  2. Bir mutfak robotunda , cevizleri ve vanilyalı gofretleri ekleyin ve tamamen ufalana kadar ezin. 
  3. Ufalanmış cevizli gofret karışımını büyük bir kaba aktarın  1/4 fincan kakao tozu ve 1/4 fincan pudra şekeri ekleyin, ardından  kakao ve gofret karışımı iyice birleştirilene kadar karıştırmak için bir  spatula kullanın. Bu aşamada hala birkaç tane pudra şekeri parçası varsa sorun yok.
  4. Kaseye hafif mısır şurubu ve Kentucky bourbon ekleyin, ardından birleştirmek için karıştırın. Sabırlı ol; Karışım yavaşça nemi birleştirir ve yarı büyüklüğünü azaltır. Gerekirse, karışımı bitirmek için hamuru yoğurmak için ellerinizi kullanabilirsiniz.
  5. 1 tatlı kaşığı kurabiye keki kullanarak , hamuru dışarı çıkarın ve bir top oluşturmak için elleriniz arasında yuvarlayın. Topu küçük kakao şekeri karışımına bırakın ve katlara yuvarlayın. Hazırlanan fırın tepsisine bitmiş şeker topu yerleştirin. Tüm hamur kullanılıncaya kadar bu adımı tekrarlayın.
  6. Şekeri ayarlayabilmek için fırın tepsisini 1 saat boyunca dondurucuya yerleştirin. Şeker setleri, kalan kakao tozu karışımını sızdırmaz bir kaba yerleştirin.
  7. Burbon topları ayarlandıktan sonra, kakao şekeri karışımı ile kaplara aktarın. Kapağı kapatın, ardından şekeri taze bir kakao şekeri kaplaması için çalkalayın.
  8. En iyi sonuç için, servis yapmaya hazır olana kadar buzdolabında saklayın. Servis yapmadan önce, kakao şekerli kaplamayı yenilemek için konteynere başka bir sallama verin.

TARIF NOTLARI

Wayne Harley Brachman'ın Retro Tatlılardan hafifçe uyarlanmış tarifi .

BESLENME

100KCAL | YAĞ: 4G | SODYUM: 39MG | POTASYUM: 51MG | KARBONHIDRATLAR: 13G | FIBER: 1G | ŞEKER: 8G | PROTEIN: 1G | C VITAMINI:% 0.1 | KALSIYUM:% 0,6 | DEMIR: 2%
Beslenme bilgisi sağlamak için elimden geleni yapıyorum, ancak lütfen sertifikalı bir beslenme uzmanı olmadığımı unutmayın. Bu yazı içerisinde tartışılan veya ifşa edilen herhangi bir beslenme bilgisi, yalnızca doğru değerlerin en iyi amatör tahminleri olarak görülmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder