7 Haziran 2016 Salı

Bu Bir yumurta koy!  2 Doyurucu Lezzetli Kahvalti Tarifler A.Ş.

Tarafından JESS BARRON 
BENIM geçmiş günlüğü yazılarını okumuş Olan herkes gibi ( " - Yumurta Veya Tahıl Kilo Kaybı Için Daha İyi Bir ​​Kahvalti mı? " " Ben Yumurta Yolks Onun gün yemek gerektiğini? " Ve " 2 Sihirli ziyaretinde Kolay Yumurta Yemek Tarifleri iyi bilmektedir") Ben . kahvaltıda Bir protein Kaynağı Olarak yumurta BÜYÜK hayranıyım Biz LIVESTRONG.COM Burada yayınlamak tarifler cogu basit, Hızlı A.Ş. Sağlıklı yemek tarifleri Vardır. ama bazen - özellikle hafta sonları - Kalbimdeki foodie daha ilginç heyecan verici ettik, ama yine de hala Sağlıklı yeni yemekler denemek özlem oldugunu.        
AYRICA, sonbahar resmen Sadece birkaç, gün icinde gelen ile, çoğumuz Kendimizi daha Fazla dolgu sıcak Kahvalti isteyen bulacaksınız. Ziyaretinde heartier  Eger okuyucu Bir dizi büyüklüğü sıcak yulaf ezmesi ya da zevk sitede yayınlanan Ettik yorumlarda bahsettiğimiz Quinoa sabah yemek olarak. Mantıklı. Oldukca besleyici duygu ziyaretinde dolu tutar.    
Protein artırmak İçin, bazılarınız Sizin yulaf ezmesi icine yumurtayı karıştırın belirtti. Ben bu kendimi yaparak başladı Bir Oyun-değiştirici oldu. A.Ş. Yani'yle, teşekkür ederim!   
Ama düşünmeye başladım "Ben daha heyecanlı daha Lezzetli Bir Şey bu Yapabilirsiniz acaba ettik?"
on iki Yıldır oldu Fairfax Black Cat Fırın'da Ben onu zaman onlarin çanak Bibimbap-Style Farro denilen Sipariş İşte burada, Los Angeles, benim favori Brunch Birinde go-noktalar oğlu.
Hiç bir Koreli Bir ​​restoranda Bibimbap aldıysanız bir imza yemek neden anlayabiliyorum.  Bu bir tencerede Veya Kapta Bütün yemek.  Her lokma, boyut sebzeler protein ziyaretinde Birlikte Farklı şekillerde Kombine karbonhidrat olsun.
farro Bibimbapfarro Bibimbap
Black Cat Fırın Bibimbap-Stil Farro (Dahil olmak Üzere birçok hayran oldu Adli e * StarlaLindsay LAist William-Ross  . Ben'i A.Ş.) - oluşuyordu Bir iştah açıcı Lezzetli dolum Kahvalti oldu - Ya da Öğle farro  (protein ettik kahverengi pirinç daha besin yüksektir Ortadoğu / akdenizden Bir çatlak aromalı antik tahıl), haşlanmış Veya kızarmış yumurta, sotelenmiş sebze ile Tepesinde böyle kırmızı pazı A.Ş. kuşkonmaz mızrak, burrata peynir kurutulmuş domates ettik, iki kaşık dolusu olarak.       
Black Cat Fırın bu Yılın Başlarında dükkanı kapattı Çünkü Ne yazık ki, geçmiş zaman icinde önceki paragraf yazdınız.  Eger tahmin Ettik edebileceğiniz gibi Ve, ben Los Angeles'ta Başka Bir Restoran menüsünde Farro Bibimbap bulamadı.  (Eger Ülkede onu yerde Hizmet birisini biliyorsan, bana twitter'da Bir değil vermek , bana Bildirin ettik!)  
Olarak sonuc, ben eline almak Bir tarif inançsız zorundaydı ettik Kendi.  (Ve, beni iyi bilenler, ben bir çok yetenekli, ne de profesyonel aşçı Değil Olduğumu biliyorum).  Ben nasıl başlayacağınızı hicbir fikri Yoktu.  Neyse ki, ben Kimchee + Farro Bibimbap Için Bir tarifi buldum Inanılmaz Tahıllı Foodie'nın blogunda 
1. Mmm Bap! Farro Bibimbap (Black Cat Ekmek A.Ş. Tahıllı Foodie esinlenerek)   
Kalori:  474 kalori protein: 20 gramlık 
MALZEMELER: 1 yumurta 1/2 su bardağı Pişmiş farro (nerede farro inançsız Için merak ediyorsanız, Whole Foods gibi görünüyor NE de Burada .) 1 su bardağı fasulye filizi kuşkonmaz 2 mızrak 2 Taze soğan 2 kuru domates burrata peynir 2 dollops 3 kırmızı ya pazı da ıspanak Büyük yapraklar 1 çay kaşığı düşük sodyum soya sosu 1 çorba kaşığı Kore kırmızı biber salçası (aka macunu gochuchang -. Bir Asya bakkal alabilirsiniz) 1 kireç beyaz biber zeytinyağı
  










TARİFİ: 1.  . Cook paketine Göre FARRO 2. . İnce soğan sarımsak Kadar doğrayın A.Ş. Taze . Isı wok Veya orta ateşte karıştırın-kızartma tavası zeytinyağı ekleyin ettik 3 .. . Taze sarımsak atmak onlari pişirmek edelim ettik ettik soğan 4 .. Wok ıcın kuşkonmaz, güneşte kurutulmuş domates, fasulye filizi, kuşkonmaz, kırmızı pazı / ziyaretinde Veya ıspanak ekleyin ettik biraz limon suyu. Ile atmak 5. Kore kırmızı biber salçası yarım çorba kaşığı (aka gochuchang yapıştır). Içinde Kaşık 6. FARRO Pişmiş zaman, wok ekleyin. Soya sosu, gochuchang macunu, susam, beyaz biber geri kalanını ekleyin. 7. Bir taş tencereye aktarın A.Ş. eritilmiş sıcak Kadar fırında pop. 8. Hizmet öncesi birkac dakika, çanak Tepesinde Bir kızarmış yumurta pop ettik burrata peynir on iki dollops ekleyin.
  
 
 
 
  
 
 
tuzlu Yulaf. Bir kızarmış yumurta ile Tepesinde iştah açıcı Yulaf  Fotoğraf kredi: İnanç Gorsky
Kalori:  415 kalori protein: 14 gramlık 
Orada çoğunuz gibi ben onu zaman benim dolapta farro yok.  Ama hemen hemen ona zaman yulaf ezmesi var!  Ben onu yollarini çalışıyorum Yeni Zaman (chia Tohum! Yumurta!) Benim sabah yulaf ezmesi Için daha Fazla protein genel heyecan katmak Için ettik besin ettik.
, Gorsky yazıyor "Ben, biraz garip görünebilir ilk kokulu yulaf ezmesi de biliyorum" "ama iştah açıcı irmik Veya krem ​​polenta benzeyen - Bir Deneyin"
Bu yapmak Için yeryüzünde en kolay şeydir.Vardır "ve ben bunu denemek Eger seveceksiniz söz veriyorum. Henüz ikna değilseniz, Penny De Los Santos bu tarifi Hakkında onu blogda yazıyor  . O zamandan beri onu evin misafir Için yaptık ettik hepsi hayran olmustur  lezzet irmik çökmekte benzer, ancak, iyi zeytinyağı, lapa lapa deniz tuzu, Taze kırık biber ettik iyi bir Yaşlı keskin Kaşar kullanmak En Gerekir çalışması Için için ... Tüm iyi şeyler, Çünkü Bu Konuda iyi hissediyorum.  Eger Yüksek Kaliteli malzemeler kullanırsanız, sadece sadece Küçük Bir Ihtiyaç - ve lezzet . sadece sadece unutulmaz  Bu göster gerçekten iyi malzemelerle Hakkında çok şey oldugunu;  Biraz uzun bir yol gidiyor .. "
MALZEMELER: 1/4 kap çelik kesme Veya yulaf 1/2 su'nun bardağı su 1 kızarmış yumurta 1/2 oz keskin Kaşar, doğranmış 1 çorba kaşığı zeytinyağı 1 tutam deniz tuzu 1 tutam karabiber





TARİFİ:
1. orta ateşte Küçük Bir tencerede. Yağı ısıtın  
4.  Yulaf, su, tuz ettik karabiber ilave etmek, edin;  . DAHA SONRA düşük Aşağı isi çevirmek yulaf Yaklasik 5 Dakika ettik, yumuşayana Kadar pişirin Bir Tasim kaynatın 5. . Isı peynir ilave etmek, edin ettik kapatın 6 .. kızarmış yumurta ettik daha karabiber ile Bir kase Bizim için üstüne aktarın ettik.
 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder