22 Mayıs 2020 Cuma




7 DIY KOLYE EĞİTİCİLERİ

https://dearhandmadelife.com/7-diy-necklace-tutorials/
Sevgili El Yapımı Hayattan 7 DIY kolye öğreticisi
Bu yazı yayınlandığında tropik bir adada yaşayacağım.
Kendi özel jetimle uçacağım kendi tropik adam. Yolculuk boyunca yeni çevrem olacak: kişisel asistan, özel şef, masöz, muhasebeci ve Kardashian. Oh, ve bir dadı. Çocuklarım yok, ancak yakın gelecekte herhangi birisine sahip olmaya karar verirsem, iyi bir tane kiralamak ve onu hizmette tutmak istiyorum. Ve bir ilişki kurmayı planlamasam da, inTouch Dergisi'ne göre, dadı evlilik dışı dallanmalar için gidilecek olan kız. Ayrıca, evli olmadığımı da belirtmeliyim. Yine, her ihtimale karşı geliyor.
Ayrıca, bu (belki craigslist ??) göndermek için emin değilim, ama bir uşak arıyorum. Downton Manastırı'ndan Barrow gibi ama daha az tasarıma sahip, kötü kalpli biri. Yerleştirdiğimde, Yunan heykel kaplı Olimpik boy havuzumda çörek yapmak için altın kaplama bir jet-ski satın alacağım.
Bütün bunlar benim hakkımda değil. Ayrıca bir hayvan kurtarması da açacağım. Bana bunun itibarım için mucizeler yaratacağı söylendi… oh ve tabii ki hayvanlar. Sevgili tatlı hayvanlar. Ben ve yavrularım Instagram'da çok adorbz görüneceğiz ve bir milyondan fazla takipçi alacağız.
1,5 milyar dolarlık Power Ball ödülünü kazandıktan sonra görebileceğiniz gibi, işler güzelleşecek.
Tamam, aşağıda nefret dolu bir cevabı kovmadan önce şaka yaptığımı bil. Aslında vapid değil, takıntılı bir bayan pislik değilim. (Gerçek insanları alın, asla, asla benim çevremde bir Kardashian'ım olmazdı.) Aslında, eğer piyango istek listemde aslında ne olduğunu söylesem, sizi uyutmamdan korkarım. Bir gander alın:
- tüm borcumu ve sevdiklerimin borçlarını ödeyin.
- büyükannemi ziyaret etmek için Brezilya'ya bir gezi yap.
- yeni bir kot pantolon al, kısa bacaklarıma uyacak şekilde uyarla.
- sonunda (!) Uygun bir sütyen al.
- bütüncül / bütünleştirici doktorlarla gerçekten sağlıklı ol, sigortam asla kapsamaz.
- daha büyük bir daire bulun.
- hayır kurumlarına daha fazla bağışta bulunun.
- yeni bir beceri öğrenmek için bazı dersler alın.
Hala uyuyor musun? İşin gerçeği, her piyango bileti aldığımda, bu listelerden birini yapıyorum ve başarısız olmadan, her şeyin zaten kavrayışımda olduğunu fark ediyorum. Cidden, Brezilya'ya yapılan bu gezi bile ... Bu sene gitme planım var, ama orada özel bir jetle seyahat etmeyeceğim. Ayrıca yeni bir beceri öğreneceğim ve bu DIY kolye eğitimini takip edeceğim. Açıkçası, kız arkadaşım için güzel bir şey yapmam gerekiyor, bu yüzden orada yaptığım o gülünç dadı yorumu için beni affediyor. ŞAKAYDI!!!
Post Script - Lotoyu kazanmadım. Chino Hills'te 18 yaşındakiler kazandı. Acaba bir çevre mi arıyor… Bir arkadaş istiyorum. Bu arada bu geometrik ahşap kolyeyi yapan lüks değil ama mükemmel sevimli dairemde burada olacağım.
-Helen
Sevgili El Yapımı Hayattan 7 DIY kolye öğreticisi
  1. Sevgili El Yapımı Yaşamdan DIY Boyalı Geometrik Ahşap Kolye
  2. Hazırlanmış Hayattan Karton Boncuk Kolye
  3. DIY için DIY Kolay Boncuklu Kolye
  4. Güzel Çekmeceden DIY Geometrik Kolye
  5. Boyalı Blok Kolye ___ 'dan Lulu the Baker
  6. El Yapımı Charlotte Güneş Sistemi Kolye
  7. Aptal İnci Örme Kumaş Kolye

HELEN HAKKINDA:

Helen Berger, 30 Rock, Royal Pains ve The Blacklist dahil olmak üzere çeşitli televizyon şovlarında ve filmlerde çalışan bir yazar, senaryo koordinatörü ve yapımcıdır. Yarısı Brazillian ve yarı İsviçre, yani iyi tadı ve mükemmel bir fondü yapıyor. Fotoğrafçılığa bayılıyor - resimlerine buradan göz atın : https://hlb323.tumblr.com/ ve Twitter'da onu takip edin : @ hlb323
Helen Berger




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder