2 Mayıs 2020 Cumartesi

60 yıl sonra hayatımı düzeltmem için altı yol
https://zen.yandex.ru/media/id/5b1038589d5cb3f9e04c2e2e/shest-sposobov-kotorymi-ia-ispravila-svoiu-jizn-posle-60-let-5e9592c27c2aaa48d52d2d15
24k görüntüleme . Benzersiz sayfa ziyaretçileri.
22k tam okuma , % 93 . Sonuna kadar okuyan kullanıcılar.
1 dk. Gönderiyi okumak için ortalama süre.
Bir kez uyandım ve 60 yıl içinde benim için "öğlen" in geçtiğini ve yavaş yavaş "güneş" in düştüğünü anladım.
Bazı insanlar, şu anda depresyona giriyor. Sadece hayatımda çok önemli bir aşamanın geldiğini fark ettim. Ve her şeyi yapmanız gerekiyor, böylece iyi gidiyor.
Sonuç olarak, şimdi depresyon olmadan dolu bir hayat yaşıyorum. Aşağıdaki altı yolu kullanarak hayatımı bu aralıklarla değiştirdim:
Yalnız olmadığımı biliyorum
Evet, arkadaşlarımız ve akrabalarımızla gittikçe daha az buluşuyoruz. Ancak bu, herkes için hemen gereksiz olduğum anlamına gelmez. Hayır. İnsanların sadece kendi yaşamları, sorunları, kendi yetenekleri vardır. Bana en yakın insanlar arasında bile - çocuklar ayrı olgunlaştı ve yaşıyor, benim için fazla zamanları yok.
Ama biliyorum ki beni seven, takdir eden, hatırlayan ve beni düşünen insanlar var. Ve bu düşünceler beni hep sıcak tutar.
Sağlığına değişen tutum
Bu yaştaki sağlığın sadece daha da kötüleşeceğini fark ettim. Ve belirli bir yaradan kurtulmak daha zor hale gelecektir. Bu nedenle, diyetime, yaşam tarzıma karşı tavrı yeniden düşündüm, birçok kötü alışkanlığı bıraktım.
Bir şey elde edemediğim veya zamanım olmadığı için pişman değilim
Evet, bilim doktoru olamadım, Everest'i fethetmedim ve aya uçmadım. İstesem de. Fakat tüm arzularımız hayatta gerçekleşmez! Peki, olan bitenden pişman olmak neden?
Sonunda, hatırlayabileceğiniz çok hoş anılar birikmiştir.
Çocukların zaten yetişkin olduğunu fark ettim, bu yüzden onlara da bakmayı bırakmalı ve tüm enerjini onlara harcamalısın
Bazı ebeveynler, yaşlanana kadar çocuklarına yardım etmeye devam eder. Kişi zaten otuz yaşından büyük olsa bile, kendilerinin çocukları var. Ancak ebeveynler sürekli olarak gelirler, tavsiyeleri ile tırmanırlar, yardım sunarlar ve hatta maddi destek verirler, kendileri yaşamak için yeterli olmasalar bile.
Yetişkin çocuklarım var. Sonunda kendime, doğrudan katılımım ve sürekli müdahalem olmadan sorunlarını çözebilecek bağımsız insanlar olduklarına karar verdim. Bu nedenle, elbette, çocukların kendileriyle iletişime geçmemesi durumunda onlara gitmiyorum.
Tüm istismarcılarını affet
Birçok insanın hayatındaki suçlular çocuklukta başlar. Birisi anaokulunda, okulda, enstitüde, daha olgun bir yaşta rahatsız oldu.
Onlar, etrafta dolaşmak yok. Hepsini zihinsel olarak affettim ve kendim için varlıklarını unuttum. Yaşamak çok daha kolay hale geldi.
Küçük şeylerde sevin
Şimdi sadece güzel havalarda parka gidip, bir bankta oturarak ve kuşların şarkı söylediğini duyarak eğlenebilirim.
Hayat her yaşta zevk almalı
Hayat her yaşta zevk almalı
Küçük şeyleri takdir ediyorum. Onlara dikkat çekiyorum. Hayatımın her anından memnunum.
Hep senin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder