29 Ekim 2019 Salı

Vücut yardım istediğinde: 15 önemli sinyal

Vücut yardım istediğinde: 15 önemli sinyal


Kuru cilt Vücudunuzda E vitamini yoktur. Rezervlerinizi yenilemek için diyetinize fındık, yağlı balık ve bitkisel yağlar ekleyin. 

Saç ve tırnakların kırılganlığı Bu belirtiler, B vitaminleri ve kalsiyum eksikliğini gösterir. Filizlenmiş tahıllarda, tam tahıllı tahıllarda, tam ekmekte birçoğu vardır. 

Kanama: C vitamini vücutta eksiktir, soğan, sarımsak, meyve ve sebzelerde bulunur. Kuşburnu infüzyonu veya çam iğnelerinin kaynağını da içebilirsiniz. 

Kötü uyku ve sinirlilik: Magnezyum ve potasyum eksikliği hakkında konuşur. Bu eser elementler kuru kayısı, kayısı pastili, kuru erik ve pancarda bulunur. Gece krampları ayrıca magnezyum ve potasyum eksikliğine de işaret eder.

 Dirseklerde bektaşi burunları Bu, C ve A vitaminlerinin eksikliğinin belirgin bir belirtisidir: Tüm portakal meyvelerinde ve sebzelerde bulunur: havuç, balkabağı, domates, kayısı, kuru kayısı.

 Tuzlu istiyorum Vücutta bir enfeksiyon var veya özellikle genitoüriner sistemde inflamatuar süreçler kötüleşti. 

Tatlılar istiyorum, belki de sinir yorgunluğunuz vardır ve hızlı bir enerji takviyesi - glikoza ihtiyacınız vardır. Bu durumda, bal veya acı çikolata kullanmak daha iyidir, böylece gastrointestinal sistemde sorun olmaz. 

Taze yiyecek istiyorum.Bu semptom gastrit veya karaciğer problemlerini gösterebilir. Taze yiyecekler spazmları hafifletir ve mideyi rahatlatır. 

Yemekler taze görünüyor, depresyonda olabilirsiniz. Tohumları çiğnemek istiyorum Vücudunda antioksidanlar yok. 

Ekşi bir vücut istiyorum: Vücudun kendisi bu ürünleri gerektirir, çünkü karaciğer veya safra kesesinin uyarılmasını gerektirir. Diyetinize limon ve yaban mersini ekleyin. 

Acı istiyorum, sindirim sisteminde sorunların var. Burada, vücudun çok hafif bir temizliği uygundur.

Baharatlı yemek istiyorum Baharatlı yiyecekler sindirimi teşvik eder, ancak aç karnına değil çok makul miktarda tüketilmesi gerekir. 
Deniz mahsullerini çeker, büyük olasılıkla, vücutta iyot eksikliğinden bahsediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder