15 Mart 2017 Çarşamba

QUINOA DOLMASI AKÇAAĞAÇ TATLI PATATES

tarafından SHARON üzerinde , 2014 12 ŞUBAT

Quinoa Dolması-Akçaağaç-Tatlı-Patates-Gluten-Free-3
Fırınlanmış bir tatlı patatesin kuinoa ile doldurulması, uzun zamandır yapmak istediğim bir şey. Bazı insanlar için bungee başkalarına zıplayarak kök salmış sebzeleri sağlıklı tahıllarla dolduruyor. Yemek blog yazarı olmaya mahkum olduğumdan şüpheliyim mi? Her neyse, bu rüya sonunda gerçekleşti ve hepsi bu hafta başında yaptığım Coconut 'Bacon' dan esinlendi. 'Pastırma' nin dumanının tatlı patates ve akçaağaç şurubu dokunuşuyla şaşırtıcı derecede eşleşeceğini hissediyordum. Ve , eski kova listesinde olduğu için, quinoa karışıma eklendi.
Quinoa Dolması-Maple-Tatlı-Patates-Gluten-Free-9
Bu, inanılmaz derecede kolay birlikte atılmak güzel, hafif bir yemektir. Fırında fırında büyük bir tatlı patates patlattım. Patates için yaklaşık bir saat sürdüğü için, quinoa'yı pişirmeye, pişmiş tavuk parçalarına ayırma (işlerini vejetaryen etmeye devam etmek isterseniz isteğe bağlıdır) ve bir salata atma vakti vardı. Yaptığıma göre, patates mükemmel pişmişti ve yarışlara kapıldım.
Pişmiş patatesleri cildin dışına atarak büyük bir kaba koydum ve bazı akçaağaç şurubu ekledim. Sonra pişmiş quinoa, tavuk ve büyülü Hindistan Cevizi pastırması karıştırdı. Denemekle ilgili çitin üzerindeyseniz, bu tarifi fikri sizi ikna etmelidir!😉
Quinoa Dolması-Akçaağaç-Tatlı-Patates-Glutensiz
Quinoa Dolması-Maple-Tatlı-Patates-Gluten-Free-2
Buna inanabiliyor musun? Bu. Booooooom!
Quinoa Dolması-Maple-Tatlı-Patates-Gluten-Free-4
Büyük bir patates kullandım, böylece bazı salatayla eşleştirdim, akşam yemeği için iki kişilik bol oldu. Üzerine kıyılmış peynir serpdim ve kesinlikle delish. Böyle güzel, sağlıklı bir yemek ve masada oldukça az çaba harcamıştı. Kazan, kazan ve kazan!🙂
Kazanmaktan bahsetmişken, bu Olimpiyatları takıntılı başka biri var mı? Ben büyük bir spor fanatiğiyim ve özellikle kış olimpiyatlarına bayılırım. Kanadalı olmakla birlikte, genelde kış sporlarında üstün oluyoruz ve bu Oyunları özellikle ülkemizde çok iyi gösteriyor. Son derece gururluyum ve inanılmaz atheletlerimden korkuyorum. Kanada Git git! Kanada'nın 2014 Olimpiyat yolculuğuna adanmış bir Pinterest tahtam var , bu yüzden bu tür bir şey iseniz takip edin.
Şimdi vatansever yönünü göster, akçaağaç şurubu tut ve bu lezzetli tatlıyı çatlamak olsun! 🙂
Quinoa Dolması-Akçaağaç-Tatlı-Patates-Gluten-Free-8
2 kişiliktir
QUINOA DOLMASI AKÇAAĞAÇ TATLI PATATES
 Tarif Kaydet
 
İçindekiler
  • 1 büyük tatlı patates
  • ½ su bardağı pişmemiş quinoa
  • 2 yemek kaşığı akçaağaç şurubu
  • ¼ fincan hindistancevizi pastırması
  • ½ pişmiş tavuk göğsü, doğranmış (isteğe bağlı)
  • 4 çorba kaşığı rendelenmiş peynir
  • Deniz tuzu ve biber tadı
Talimatlar
  1. Fırını 400'e kadar önceden ısıtın
  2. Tatlı patates fırçalayın ve birkaç kez bir çatalla delin.
  3. Patatesleri yumuşayana kadar pişirin, yaklaşık bir saat
  4. Bu arada, quinoa'yı paket talimatlarına göre pişirin
  5. Patates pişince, içeriyi büyük bir kaba koyup akçaağaç şurubu ile birlikte ezin. Kullandığınız takdirde pişmiş kuinoa, hindistancevizi pastırması ve kıyılmış tavuk karıştırın.
  6. Patates kabuklarına 'dolması' kaşıkla kaşıklayın ve kıyılmış peynir ile serpin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder