19 Ocak 2023 Perşembe

 

ski Bir Kazakla Yapabileceğiniz 27 Şey!


https://www.onegoodthingbyjillee.com/27-things-can-make-old-sweater/


Bu postu bir araya getirdikten sonra başımı muayene ettirmek için doktorumdan randevu almam gerektiğini düşünüyorum. Eski bir süveter gibi her yerde bulunan bir şeyi yeniden kullanmak için oldukça rutin bir post fikri olarak başlayan şey, bir şekilde kendi başına bir hayat sürdü. Sorun? Kazaklarla yapacak harika şeyler bulmaya devam ettim! Aslında bu gönderi için birkaç FAZLA fikir denemeyi DÜŞÜNDÜM… ama sonunda bir noktada kendimi kesmek zorunda kaldım. :-)

Eski kazakları harika yeni şeylere dönüştürme fikrine BAYILDIM! Aralarından seçim yapabileceğiniz çok fazla eski kazak var. Muhtemelen şu anda dolabınızda biraz "ileri dönüşüm" için iyi aday olan en az yarım düzine süveteriniz olduğunu biliyorsunuz. Değilse, yerel ikinci el mağazanıza gidin ve aralarından seçim yapabileceğiniz sanal bir eski kazak hazinesi bulacaksınız… UCUZ!

İşte eski kazakları yeniden kullanmak için en iyi ve EN KOLAY fikirlerden bazıları olduğunu düşündüğüm şeyler. (Korkarım sadece yüzeyi çizdim!)  Öncelikle….mevsime bir selam….kazkak KABAK! :-)

Kazak Kabak

Geri Dönüşüm Kazakları

Bu özel kazak projesi muhtemelen daha kolay olamazdı!  Tek yapmanız gereken eski bir süveterin gövdesini kesip ters yüz etmek, bir ucunu lastikle birleştirmek ve sağ tarafını dışa doğru çevirmek. Elinize geçen her şeyi doldurun (ben eski bir yastığın içini kullandım), başka bir lastikle süveterin üst kısmını toplayın ve çevresine dilediğiniz bir kurdeleyi bağlayın. İşte!  Kazak balkabağı.

Geri Dönüşüm Kazakları

Kazak Bebek Şapkaları

Geri Dönüşüm Kazakları

Kazak bebek şapkası fikrini Make It and Love It'ten aldım .   Birkaç şapka için harika bir öğreticisi var ama bu benim favorimdi. :-) En yeni büyük yeğenim Bebek Layla'ya vereceğim. Bu, süveterin gövdesinin alt kısmının yalnızca küçük bir kısmını aldığından... bu, aşağıdaki DİĞER el işlerinden birinde kullanılmak üzere bol miktarda süveter kaldığı anlamına gelir. (Bkz. Şişe Kapakları)

Geri Dönüşüm Kazakları

Kazak Altlıkları

Geri Dönüşüm Kazakları

Başka bir “daha ​​kolay olamazdı” girişi…. Kazak Altlıkları. Bir süre önce bir ikinci el mağazasında %100 yün bir süveter buldum , görünüşe göre birisi kazara yıkayıp kurutmuş ve bunun etkisini fark etmemiş. Kazak zaten yarı yarıya "keçeliydi". İşlemi yeni tamamladım. SICAK suda yıkadım ve SICAK kurutucuda kuruttum ve oyuncak bebek süveterine benziyordu. :-) "Keçeleme" bunu yapacak. Ama bu harika bardak altlıklarını yapmak için mükemmeldi! O fincan sıcak çikolatanın çok hoş ve rahat görünmesini sağlıyor, değil mi?

Geri Dönüşüm Kazakları

Kazak Yastıkları

Geri Dönüşüm Kazakları

Şu anda bir tema hissediyor olabilirsiniz… Seçtiğim tüm “sweater re-d0” projeleri ÇOK basit. Bu yüzden onları çok sevdim. :-) Gerçekten bunun nasıl yapıldığını açıklamam gerekiyor mu? Eğer benim gibiyseniz… talimatlara sahip olmak HER ZAMAN yardımcı olur… ve RESİMLER!

Süveterin gövdesini kesin, ters çevirin, alt ve üst açıklıklar boyunca dikin (DOLDURMAK için bir açıklık bırakarak). Sağ tarafı dışarı çevirin ve STUFF . Açıklığı elle dikin veya yastığın tüm uzunluğu boyunca üst dikişle kapatın. Kazağın ne kadar büyük olduğuna bağlı olarak, süveterin genişliğinin bir kısmını kesmeniz, tekrar dikmeniz ve SONRA yukarıda belirtildiği gibi devam etmeniz gerekebilir.

Geri Dönüşüm Kazakları
Geri Dönüşüm Kazakları

Bisiklet Yaka Kazaktan Hırka

Geri Dönüşüm Kazakları

Bu süveteri ikinci el mağazasında buldum ve ona aşık oldum. Bu aslında bir Ralph Lauren Polo süveter ve rengine bayılıyorum… ama ben gerçekten bisiklet yakalı süveter tipi bir kız değilim. Bununla birlikte, HIRKA kazak tipi bir kızım. :-) Bu fikri denemek için heyecanlandım.

Kazağın önünden düz bir çizgi kestim, her bir kenarı birer kez alttan kıvırdım ve diktim. Bu kadar. Ve onu SEVİYORUM! Şu anda alıp gitmek için en sevdiğim hırkalardan biri! O zamandan beri, sadece dekorasyon için boynun en üstüne dikmeyi planladığım sevimli bir metalik düğme satın aldım. Ama henüz tam olarak kavrayamadım, bu yüzden sadece hayal gücünüzü kullanmanız gerekecek. :-)

Geri Dönüşüm Kazakları

Kazak Şişe Kapakları

Geri Dönüşüm Kazakları

Bu fikir, herhangi bir ekstra fotoğraf çekmeyi bile gerektirmedi. Birkaç farklı süveterin (sağdaki bebek şapkalı süveterden, soldaki süveter balkabağı süveterinden) tam anlamıyla kollarını kestim ve iki şişenin üzerine kaydırdım. Sonra etrafta asılı duran başka bir eski süveterden "şerit" olarak kullanmak için birkaç şerit kestim.

Evde hiç "süslü" şişem yoktu, bu yüzden buzdolabından aldığım iki su şişesini kullandım. Ancak bu, güzel bir şişe şarap, şampanya veya köpüklü elma şarabı ile eşleştirilmiş çok hoş bir hostes hediyesi olurdu !

Kazak Askılı Çanta

Geri Dönüşüm Kazakları

Ve son olarak, ama en az değil, en çok zamanımı alan proje… ama HALA yapımı gerçekten çok kolaydı! Kazak askılı çanta! Bu modası geçmiş hayvan desenli süveteri ikinci el mağazasında gördüm ve hemen ne kadar sevimli bir çanta olacağını düşündüm! Bir kez daha izlemesi kolay bir eğitim için Yap ve Sev'e döndüm . (O kadın DİKİŞ BİLİYOR!! )

Astarı eski bir çarşaftan kestim ve askıyı mücevher kutumda bulduğum birkaç eski iğneyle süsledim. Dikiş becerilerimin biraz paslanmış olduğunu söylemeliyim, ancak harika bir öğreticinin yardımıyla , bunun nispeten kolay olmasına ve ne kadar iyi sonuçlandığına hoş bir şekilde şaşırdım . :-) (Bunun için sırtımı sıvazlarken kolumu çıkarmamaya çalışıyorum! lol)

Geri Dönüşüm Kazakları

Ne yazık ki, kişisel kazak işçiliğim burada sona eriyor.    Bir gönderide yedi, görünüşe göre benim sınırım. ;-) Ancak , eğlenceniz ve ilhamınız için karşılaştığım en az birkaç (düzine?) fikri daha göndermekten kendimi alamadım .

Bir dahaki sefere eski bir süveteri atmaya gittiğinizde… Umarım bu gönderide sunduğum fikirlerden en az BİRİ, ona ikinci bir şans vermeniz için size ilham verir. :-)

Poppet'im aracılığıyla iPad Kapağı

Geri Dönüşüm Kazakları

Cutie Pie Pot Tutucular BHG.com üzerinden

Hasat Yün Çocuk Terlik Etsy.com üzerinden

Just Short of Crazy ile Kış Kazak Çelengi

Dana'nın Moda Blogu aracılığıyla Eteğe Kazak

This Mama Makes Stuff ile Kaşmir Bebek Battaniyesi

WomansDay.com aracılığıyla Köpek Yatağı

CountryLiving.com aracılığıyla Sarkıt Abajur

CountryLiving.com aracılığıyla bilezikler

Make It and Love It ile Küçük Kız Giydir

Geri Dönüşüm Kazakları

Scarflette aracılığıyla I Am Momma Hear Me Roar

Geri Dönüşüm Kazakları

ReSweater aracılığıyla eldivenler

Martha Stewart aracılığıyla Doldurulmuş Hayvanlar

Geri Dönüşüm Kazakları

Kahve Fincanı Etsy.com üzerinden Rahat

Geri Dönüşüm Kazakları

Yapım Aşamasında Eğlence Yoluyla Kutup Ayısı Süsü

Truly Myrtle aracılığıyla Kutu Çanta

Martha Stewart aracılığıyla Örgü Sepeti

Geri Dönüşüm Kazakları

320 Çınar aracılığıyla Çiçek Broşu

Craft Style ile Doggie Triko

Kapak Askıları Etsy.com aracılığıyla

Bu web sitesinde yer alan bağlantılara tıkladığınızda ve bu bağlantılardan alışveriş yaptığınızda tazminat alabilirim. Her zaman kendi gerçek tavsiyemi sunarım. Daha fazla bilgi edin.

SONRAKİNİ OKU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder