19 Ocak 2023 Perşembe

 


Koltuk Altı Lekelerini Çıkarmanın İnanılmaz Kolay Yolu

https://www.frugallyblonde.com/the-best-way-to-remove-armpit-stains/


Bu gönderi bağlı kuruluş bağlantıları içerebilir. Ayrıntılar için lütfen tam açıklama politikama bakın.

Sarı koltuk altı lekeleriyle mi uğraşıyorsunuz? Koltuk altı lekelerini çıkarmanın bu kolay yolunu inceleyin. Bu basit ipucu ile sarı koltuk altı lekeleriyle bir daha asla uğraşmayın!

koltuk altı lekelerini çıkarın

Evde oturan bir anne olmama rağmen bir çeşit üniformam var. Neredeyse her gün tişört ve kot pantolon giyme eğilimindeyim. Kışın bile çoğu gün uzun kollu tişört giyerim. Sıkıcı olduğunu biliyorum ama sabahları giyinmeyi gerçekten kolaylaştırıyor.

Tek sorunum tişörtlerdeki koltuk altı lekeleri. Hangi markayı aldığım önemli değil, birkaç ay içinde beyaz gömleklerimin koltuk altlarında iğrenç sarı bir halka oluşuyor.

Bazı gömleklerde çok kötü ve göze batmıyor ama düz beyaz gömlekler korkunç. O kadar kötüleşiyor ki gömleği giymekten bile utanıyorum.

Bu yüzden, birkaç yıl önce koltuk altı lekelerini çıkarmanın en iyi yolunu bulduğumda çok heyecanlandım. Artık birkaç ayda bir temizlik maddesi hazırlıyorum ve beyaz tişörtlerim her zaman beyaz kalabilir.

En iyi yanı, zamanımın sadece birkaç dakikasını alması ve koltuk altı lekelerini çıkarmanın çok ucuz olması.

Gömleklerinizdeki sarı koltuk altı lekelerinden kurtulmaya hazırsanız bu basit ipuçlarına göz atın.

koltuk altı lekelerini çıkarın

Gömleğimdeki tüm lekeleri görmek gerçekten çok kolay, orada ve iğrenç. Koltuk altları çok sarı olduğu için bu gömleği giymeyi bırakmıştım.

Sararmanın terden değil deodoranttan kaynaklandığını duydum. Ama yine de çok iğrenç! Bu gömlekten koltuk altı lekelerini çıkarmaya hazırım.

Başlamak için birkaç şeye ihtiyacınız olacak:

Koltuk altı leke temizleyicisinden bir miktar hazırlayarak başlayın. 1/2 su bardağı kabartma tozu, 1/2 su bardağı hidrojen peroksit ve 1 su bardağı suyu bir kapta karıştırın.

Oldukça sulu bir karışım, koltuk altı lekelerini yine çıkaracağından endişe etmeyin.

Koltuk altı bölgelerine kaşıkla veya dökün. Sulu karışımın gömleğe nasıl sızdığını ve kabartma tozunun üstüne oturduğunu aşağıda görebilirsiniz.

koltuk altı lekelerini çıkarın

Sonra çamaşır odamın lavabosuna koydum ve gece boyunca oturmasına izin verdim. Herhangi bir yere ayarlayabilirsiniz.

Sabahları bir kumaş fırçası kullanıyorum ve her koltuk altına biraz ovma yapıyorum. Sonra sıcak su ve sabunla çamaşır makinesine koyuyorum. Gömleklerde çift durulama yapmak isteyebilirsiniz.


Tüm kabartma tozundan sertleşme eğilimindedirler. Onları çamaşır makinesinden çıkardığımda lekeler neredeyse yok oldu. Hala bazı lekeleriniz varsa işlemi tekrarlayabilirsiniz.

koltuk altı lekelerini çıkarın

Miktarla üç veya dört gömlek yapabilirsiniz, bu nedenle yapacak birkaç gömleğiniz olana kadar beklemek isteyebilirsiniz. Bunu birkaç kez farklı renkli gömleklerde denememe rağmen, gömleği mahvetmek istemiyorsanız bunu yapmanızı önermiyorum.

Beyaz gömleklerde harika çalışıyor ama hidrojen peroksidin renkleri ağarttığını duydum. Koyu renk gömleklerdeki deodorant lekeleriyle uğraşıyorsanız, koyu renkli giysilerde oluşan deodorant lekelerini çıkarmak için bu numarayı deneyebilirsiniz .

Artık o deodorant lekeli gömlekleri atmanıza gerek yok. Utanç verici koltuk altı lekelerinden kolayca ve bir gecede kurtulun.

Bu gerçekten koltuk altı lekelerini çıkarmanın en iyi yoludur. En sevdiğim gömleklerin çoğunu kurtardı.

Koltuk Altı Lekelerini Çıkarmanın İnanılmaz Kolay Yolu

1/2 su bardağı kabartma tozu
1/2 su bardağı hidrojen peroksit
1 su bardağı su,
diş fırçası veya kumaş fırçası

1/2 su bardağı kabartma tozu, 1/2 su bardağı hidrojen peroksit ve 1 su bardağı suyu bir kapta karıştırın. Koltuk altı bölgelerine kaşıkla veya dökün. Bir kasede oturun veya gece boyunca batırın. Sabah, sıcak su ve sabunla çamaşır makinesine koyun. Gömleklerde çift durulama yapmak isteyebilirsiniz. Tüm kabartma tozundan sertleşme eğilimindedirler. Lekeler gitmiş olmalı!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder