Merhaba dikişçiler bugün sizlerle erkek, kadın ve çocuklar için önlük dikim modellerini paylaşıyorum.

Dikiş Desenli Erkek Önlüğü
erkek önlüğü

Bayram yaklaşıyor ve siz de kesin son hediyelerinizi dikiyorsunuz! Bu nedenle bugün önlük dikişinden ilham alan küçük bir makale öneriyorum.

Ve evet, iyi bir hediye fikri, dikmesi hızlı, kullanışlı ve her zaman memnun edici! Üstelik bunları zevkinize göre özelleştirebilirsiniz. Bu onu çok benzersiz ve sevgiyle yapılmış yapacak 😉

Bu yüzden bu yazıda çocuklar, kadınlar ve erkekler için önlük dikmek için farklı fikirler topladım!

Ayrıca bu yazıda size çocuğunuzun çapraz sırtlı Japon önlüğünü yapmak için ücretsiz bir model sunuyorum.

Makalenin sonunda farklı desenler bulacaksınız.

Çocuk önlükleri için dikiş fikirleri

Çocuklar için dikiş: sanatçı önlüğü

Eşleşen kadın ve çocuk önlükleri

Bayan önlüğü

Bu bağlantıyı izleyerek Japon önlüğünün öğreticisini ve modelini bulun

Ayrıca bu yazıda çapraz geçişli 2. puantiyeli önlük için öğreticiyi de sunuyorum .

Erkek önlüğü dikme fikri

önlük dikiş desenleri

Erkek önlük modelleri (yukarıdaki fotoğraflara karşılık gelir):

Kaynaklar: www.handmadekultur.de , http://www.thecraftykitty.co.uk/ ,

Fotoğrafınız buradaysa, bana mesaj atmaktan çekinmeyin, böylece sizinkine bağlantı verebilir ve sizden alıntı yapabilirim.

Ayrıca bu makalede size çocukken Japon çapraz arka önlüğünüzü yapmak için ücretsiz bir model sunuyorum.

Hiçbir makaleyi kaçırmayın, bizi Breizh Mama Facebook sayfasından takip edin . Kreasyonlarınızı yeni Facebook grubumuz Couture et Broderies – Breizh Mama'da da paylaşın