9 Ocak 2023 Pazartesi

 PREMIUM DESENLER: Kadınlar için gömlek elbise (38 – 42 beden)

PREMIUM DESENLER: KADINLAR İÇİN GÖMLEK ELBİSE (38 – 42 BEDEN)

Herkese merhaba!!!! Sosyal Ağlar hakkında zaten yorum yaptığım gibi, kendimi ilk kez sosyal ağlar tarafından aşırı aşıldığını görüyorum. Ama bu, sevdiğim şeyi yapmaya devam etmeme asla engel olmayacak! Aynı açıklamaları daha fazla vermek istemiyorum, sadece tüm gecikmelere ve bekleme sürelerine değdiğini kalıplar ve yayınlarla göstermek istiyorum. İnanılmaz yeni bir koleksiyonum olduğunu, elimden geldiğince çabuk yayınlayacağımı ve arayı kapatacağımı söyleyip duruyorum!

Bugün sizlerle bu muhteşem kadın gömlek elbisesini paylaşacağım. Sade ve sade bir model ama kullandığınız kumaşa göre değişir, gerçek bir mücevher olacak! Ayrıca bu modellerin birçok seçeneği var, kolları uzatmak, gömlek yakasını çıkarmak, elbisenin etek ucunu uzatarak uzun bir elbiseye dönüştürmek….

BU ELBİSE ADIM ADIM NASIL YAPILIR

Dikiş çok kolay, özellikle de en büyük terzinin bize bıraktığı harika numaralar sayesinde! Her şeyi dikebilmemiz için bize gerçekten gerçek dikiş dersleri veren annem! Muhteşem bir eğitim videosu kaçmaz 😀

Bu içerik yalnızca PREMIUM ABONELER tarafından kullanılabilir. Premium'a  yapabilir veya abone olabilirsiniz.

KUMAŞ

Kumaşı uzun zaman önce Ribes&Casals'tan satın aldım , ancak online mağazalarında hala Tencel ve birçok renk bulunuyor. Bu elbise için baskılı, çizgili veya puantiyeli de kullanabilirsiniz... krep veya krep, viskon, poplin, saten... Bu elbise çok yönlüdür ve gerçek şu ki, seçtiğiniz kumaşa bağlı olarak bunu dönüştürebilirsiniz. gerçek bir mücevhere dönüşen basit gömlek elbise.

SONUÇ

VEDA DEĞİLİM, POSTANA KADAR SÖYLÜYORUM!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder