7 Ocak 2023 Cumartesi

Bir çocuğa boyunluk dikin


https://breizh-mama.fr/couture/tuto/coudre-un-cale-nuque-enfant/

 Bugün size çocuklar için kendinize bir boyunluk dikmek için bir şablonla resimlerde adım adım küçük bir adım sunuyorum. Uzun araba yolculuklarında çocukların boyunlarını desteklemek için ideal bir aksesuardır. Sonsuza kadar ve herkesin zevkine göre özelleştirebilirsiniz.

Bu yüzden, 2020 yeni yılının bu başlangıcı için size sunmayı düşündüğüm birçok yeni projeyle geri döndüm.

Bu fırsatı, bu yeni yıl için en iyisini dilemek için kullanıyorum! Dikiş ve nakışlarla dolu olsun!

Talimatlar

Çocuğun boyun desteğini dikme adımları

  • Önce aşağıdaki şemaya göre deseninizi yapın
boyunluk modeli
  • Ardından ana parçayı iki kez kesin
  • Yarımlarınızı istediğiniz gibi özelleştirin
  • Ardından, çalışmanızı ters çevirebilmek için birkaç santimetrelik bir açıklık bırakarak parçalarınızı sağ taraflarından birleştirin.
  • Çalışmanızı sağ tarafı yukarı çevirin
  • Doldurma elyafı veya polistiren boncuklu şeyler
  • Bitirmek için, geri dönmek için soldaki açıklığı elle görünmez bir dikişle kapatın
Fotoğraflarda adım adım

Çocuklar için boyun desteği ilhamı

Bu bağlantıyı izleyerek blogdaki diğer çocuklara yönelik dikiş fikirlerini (sevimli oyuncaklar, önlükler, giysiler vb.) keşfedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder