9 Ocak 2023 Pazartesi

 PREMIUM DESENLER: Uzun kloş kadın elbisesi (36 - 44 bedenler)

PREMIUM DESENLER: UZUN KLOŞ KADIN ELBİSESİ (36 - 44 BEDENLER)

Herkese merhaba!!!! Ve çocukların tatilinden ve ebeveynlerin eylül ayında okul yılına başlamak için yaptıkları hokkabazlıktan sonra, işte buradayım! Çocuklarım küçük olduğu için tarih ve plan koyamadığım bu dönemde elimden gelen her şeyi ve daha fazlasını paylaşacağıma ve yayınlayacağıma söz veriyorum, çocuklarım küçük olduğu için ve onlar babalarıyla gidene veya okula gidene kadar ve hatta takvime bile. okul, tatillerine, köprülerine, programlarına, yemeklerine, ödevlerine uyum sağlamak zorundayım... Kısacası normal bir anne ne yapar! Bu, biraz daha net olmak ve ulaşamayacağım hedefler koymamak için en iyisi, her şeyi ve daha fazlasını onlar babalarıyla birlikteyken yayınlamak ve benimle olduklarında, paylaşırım. yapabilir ve yapamazsam, ertesi hafta iki katına çıkacaksın 😀

Bugün sizlerle bin yıldır paylaşmak istediğim bir elbiseyi paylaşacağım! Bir çok sebepten ötürü…. Birincisi, bir eldiven gibi oturması! Çok güzel ve ayrıca cımbızı, kolları ya da onu karmaşık hale getiren herhangi bir şeyi yok! Yani harika bir elbise olmasının yanı sıra dikmesi de çok kolay.

BU ELBİSE ADIM ADIM NASIL YAPILIR

Dünyanın en profesyonel terzisinin elinden dikiyor annem! Her zaman bir dikiş makinesi olduğunu ve bu tasarımla daha az olmayacaktı, o kadar basitleştirdi ki, cesaret edemiyorsan, bunun nedeni istemiyorsun! 36'dan 44'e kadar kalıpları var ama kendi zevkinize göre ayarlayıp, tam oturtup, kısaltmanıza imkan veriyor 😀

Bu içerik yalnızca PREMIUM ABONELER tarafından kullanılabilir. Premium'a  yapabilir veya abone olabilirsiniz.

KUMAŞ

Kumaşı Ribes&Casals online mağazası olan TiendaTelas.com'dan satın aldım, uzun zaman önce aldım... ama bu elbise için kullanabileceğiniz çok çeşitli krep/krep veya viskon olduğuna eminim!

SONUÇ

VEDA DEĞİLİM, POSTANA KADAR SÖYLÜYORUM!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder