7 Ocak 2023 Cumartesi

 

Dikiş eğitimi 


https://breizh-mama.fr/couture/techniques/les-bases/fiche-entrainement-couture/

İşte dikiş alıştırmalarına başlamak için bazı dikiş eğitim sayfaları! Bir dikiş makineniz var ama nasıl olduğunu bilmediğiniz için hiç kullanmadınız mı? O kadar zor değil ve iplikleri makineye nasıl geçireceğinizi öğrendikten sonra, bu indirilebilir ve yazdırılabilir çalışma sayfaları ile makine dikişi alıştırması yapabilirsiniz. Gerçekten de, bir makine kağıdı da dikebilir!

Uzun süredir dikiş dikmiyorsanız ve kendinizi "paslı" hissediyorsanız, elinizi yeniden yapmak için de kullanabilirsiniz. Ya da dikiş öğrenmek isteyen bir çocuğa hediye edebiliriz.
Bu kartlar ile makinenin hızını kontrol etmeyi, dikişi belirli bir yerde durdurmayı, düz çizgileri, eğri çizgileri ve köşeleri dikmeyi öğreneceksiniz. Eğriler ve daireler ile ilgili olarak, her daireyi 360°'de tamamlamak için elinizden gelenin en iyisini yapın. Artı, bunları ileri geri yaparak eğlenebilirsin!

İyi çalışma !

Dikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfasıDikiş eğitim sayfası

 

Breizh Mama tarafından sunulan farklı dikiş tekniklerini görmek için bu bağlantıyı takip edinDikiş eğitim sayfası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder