29 Aralık 2019 Pazar


                               BÜYÜK DÜŞÜNCELER

Donald Trump'ın sabah Amerika başkanı olduğu haberi tüm dünyayı (ve aynı zamanda borsaları) karıştırdı. ABD'nin şu anki başkanı tarafından birkaç canlı ifadeyi hatırlamanın zamanı olduğuna karar verdik. Trump'ın kitapları MYTH'de çıktı ve onlardan birkaç ilginç düşünce seçtik.

Bir Milyarder Gibi Alıntılar

Bununla birlikte, bir savaşçıdan oluşan bütün bir ordu olduğunuzu düşünün. Bu orduda sadece baş komutan değil, aynı zamanda bir askersiniz. Kendiniz bir askeri harekat planı hazırlıyorsunuz, ama siz onu takip ediyorsunuz.
***
Asla tatile çıkmayın. Neden ihtiyacın var? Eğer iş bir zevk değilse, ihtiyacınız olan yerde çalışmıyorsunuz demektir. Ben bile golf oynuyorum, iş yapmaya devam ediyorum.
Asla durmam ve işten sadece olumlu duygular almam.
***
Profesyonelce yapabilecekler varsa, bir amatör neden en büyük sanat eserini takdir etmeye çalışsın?
image06
Kaynak .
***
Para ağaçlarda yetiştirilemez, ancak bunu kendi yeteneğiniz ve zihninizle ve sıkı çalışmalarla kazanabilirsiniz. Pek çoğunun aksine para kazanma yeteneğim var. Ancak bu yeteneğin bileşenleri, elbette, her zaman gözlemlediğim iş ahlakı, iş ahlakı ve hevesidir.
Bu nedenle, para kazanma konusunda genetik yeteneğiniz olmasa bile, çok çalışabilirsiniz.
***
Herhangi bir milyarder tarafından bilinen bir şey var: her ayrıntıda mevcut - ve bu da en küçüğünü araştırmanız gerektiği anlamına geliyor. Şahsen ben işimi başka türlü yapamam. İster bir yüklenici ile görüşmeler, ister inşaat veya yeni bir gelişme planlaması için bir saha araştırması olsun, tüm detayları düşünüyorum.
Bana değersiz görünen hiçbir şey yok.

İşlem Yapma Sanatı'ndan Alıntılar

Eskiden büyük düşünürdüm. Her zaman, gençlikten beri. Sonuçta, çok basit: eğer bir şey düşünürseniz, büyük düşünün, büyük hedefler belirleyin. Çoğu insan küçük kategorilerde çalışmaya alışkındır, çünkü başarıdan korkarlar, karar vermekten korkarlar, kazanmaktan korkarlar. Bu da benim gibi insanlara büyük bir avantaj sağlıyor.
***
Birçoğu işimin tarzı beni şaşırtıyor. İş kağıtları ile ilgili bir dava taşımam. Toplantı ve toplantılarla günümü aşırı yüklememeye çalışıyorum. Her zaman yeni fırsatlara açığım.
Çok yoğun programların girişimciliği engellediğinden ve hayal gücünün uçuşunu sınırlandırdığından eminim.
***
İşlemleri çok basit hale getiriyorum. Benim tarzım dolaysızlık. Her zaman kendim için büyük hedefler belirledim ve sonra kararlı davranıyorum. İstediğimi elde edene kadar uzandım. Bazen istediğimden daha az alırım, ancak çoğu durumda istediğimi alırım.
***
İyimser bir yaklaşımın gücüne inandığımı söylüyorlar. Bu da doğru değil. Aksine, daha kötümser bir tutumun gücüne inanıyorum. İş konularında son derece muhafazakârım. Başka bir anlaşmayı sonuçlandırırken, mümkün olan en kötü seçeneği, başarısızlığın sonuçlarının ne olacağını ve hayatta kalıp kalamayacağımı asla unutmam.
İşlemin olumlu bir sonucu hakkında düşünmeyin - mal kendi kendine bakabilir.
***
Dünyanın en harika ürününe sahip olabilirsiniz, ancak kimse bunu bilmiyorsa, değersizdir. Kuşkusuz dünyada Frank Sinatra'dan daha az güzel sesi olmayan şarkıcılar var, ama kimse onların varlığından şüphelenmiyor ve şimdi garajlarında harika sesleriyle şarkı söylüyorlar.
Sonuç: Eğer satacağınız bir şey varsa, kamu yararı uyandırmanız, sunmak istediğiniz şeyin etrafında bir heyecan yaratmanız gerekir.

“Büyük Düşünceler ve Durma” kitabından alıntılar

Fikirler kafalarında doğar - ama asla kalplerine ulaşmazlar. Ve bir kalp olmadan, herhangi bir fikir hızla ortaya çıkar. Kendi içlerinde fikirler hafif ve belirsizdir. Onları taş, beton ve cama dönüştürmek için büyük bir tutku gereklidir. Fikirleri cennetten dünyaya indirmek gerekir.
Tüm duygusallığınızı fikirlerinize ekleyin - ve mavi pusun içinde kaybolana kadar çabucak!
***
Büyük hayal edin, çünkü sonuç olarak hayal ettiğiniz şeyi yapacaksınız.
***
Hayat acımasız bir şeydir ve insanlar çok güçlü darbeler alır. Bu nedenle, kazanmak istiyorsanız, çakmaktaşı kadar güçlü olmanız gerekir. Sürekli canavar baskısı altında yaşamak zorunda kalacaksınız. Büyük sorunları çözmek için büyük ve yaratıcı düşünmeyi öğrenmeniz gerekecek. Seni soymaya ve ezmeye çalışacaklar. Kavga etmelisin, dövüş ve kıçlarını tekmelemelisin.
Kimse elini tutmayacak ya da sana yardım etmeyecek. Bu dövüşü yalnız yapıyorsun.
***
Başarıya giden yolda en önemli anlar işinizi bilmek ve yaptığınız işi sevmektir. Bu, birçok karmaşık sorunu çözmenizi sağlar.
image00
***
Başarının bir diğer anahtarı da baskıya direnme yeteneğinizdir. Hayatta başarılı olmak istiyorsanız , baskıya dayanabilmelisiniz . En önemli şey, dikkati probleme değil çözümüne odaklamaktır.
Tüm enerjinizi bir soruna koyarsanız, bir çözüm bulmak için ne kadar tutku ve enerjiniz kalır?

Kitaptan alıntılar "Nasıl zengin olmak için"

Peki pozisyonunuz nedir? Yüksek veya düşük frekanslarda mı yer alıyor? Yüksek frekans, güven ve makul coşku ile eşleşen bir dalga boyuna ayar yapmanızı sağlar. Ve inanıyorum ki, böyle bir tavırla, herhangi bir işletme zaten yarısını savaşı kazanmıştır.
Tavsiyem uçuş yüksekliğini değiştirmek.
***
Bir girişimci kolektif çabalarla yapılamaz. Kendine inanmalısın. Carl Jung zihinlerimizin sadece% 5'inin bilinç tarafından kullanıldığını iddia etti. Bilinçdışı, bilinçaltına ve kalan% 95'e nasıl “bağlandığımızı” öğrenin ve en şaşırtıcı sonuçları bekleyeceğiz.
***
Olumlu bir vizyon geliştirin. Sizi yeni istismarlara ilham verebilecek tırnak işaretleri içeren bir not defteri tutun. Bu, sizi geçtiği anda negatiflerden kurtulmanıza yardımcı olacaktır.
***
Dünyada çok fazla gürültü var. Temel benlik kontrolünü sürdürmek için kendime sessizce biraz zaman ayırmam gerekiyor (genellikle günde üç saat). Bu zaman okuma ve yansıtma amaçlıdır ve bundan sonra kendimi her zaman dinlenmiş ve yenilenmiş hissediyorum. Bu saatlerde dışa dönük doğam daha fazla eylem için yiyecek alır.
image02
***
Kariyer açısından, sadece eski ve bilge kural dikkate alınarak belirli adımlar atılmalıdır: "Ana şey doğru anı seçmektir." Özellikle, zam istemeye karar vermek, önce etrafa bakın. Böylece patronla baş etmek zorunda olduğu zorlukları anlama ve takdir etme yeteneğinizi gösterirsiniz.
Girişim, şaka gibi, doğru zamanda iyidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder