21 Ağustos 2017 Pazartesi


Muhteşem Kızılcık Marmelatı Tarifi

Muhteşem Kızılcık Marmelatı


Muhteşem Kızılcık Marmelatı Tarifi İçin Malzemeler

  • 500-600 gr kızılcık
  • 1.5 çay bardağı su
  • 1.5 su bardağı şeker
  • 1-2 damla limon suyu

Muhteşem Kızılcık Marmelatı Tarifi Yapılışı

Topladığım kızılcıklar ile ne yapsam derken marmelat yapmaya karar verdim. Göz kararı kendim bir ölçü ayarlayıp bu muhteşem marmelata imza attım ❤❤💯
Gerçekten harika bir marmelat oldu ❤
Eksiksiz birebir yaptığım şekilde aktarıyorum yapmak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum, çok pratik ve harika bir lezzet ✔💯❤
Kızılcıklar yıkanıp, temizlenir. Tencereye alınır. Üzerine su eklenip orta ateşte kaynamaya başlayınca en küçük ocak kızına alınıp en kısık ateşe çekilir ve patlayıp yumuşayana kadar iyice pişirilir 😘
Arada karıştırın ennn kısıkta yapın. Altına tutmasın. 💯 Suyunu da çekmiş olacak bayağı ve iyice yumuşamış olacaklar ;)
Kevgir veya süzgeç yardımı ile iyice bastırarak ezerek başka tencereye püre halinde geçirilir ;) Hepsi geçince üzerine şeker konulup ateşe konulur. Çok şekerli sevmeyen hafif mayhoş seven 1 bardak şeker koyabilir ;) Ben 1 bardak kullandım ;) 😘
Kaynamaya başlayınca en kısık ateşte ara ara karıştırmak şartı ile yaklaşık 15-20 dakika pişirilir. En son limon suyu konulup 2 dakika daha tıkırdadıktan sonra altı kapatılır. Hemen sıcakken kavanoza konulup ters çevrilip vakumlayabilir yada hemen yiyecekseniz tencerede tamamen soğuduktan sonra kavanoza koyup dolaba kaldırabilirsiniz 💯❤❤🙏
AFİYET OLSUN
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı
Muhteşem Kızılcık Marmelatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder