26 Mart 2023 Pazar

 



Öncelikle, sayısız ve değerli yorumlarınız için teşekkür etmek istiyorum!

Birçoğunun günlük kıyafet yapmaya karar verdiklerinde kendilerini kısıtlanmış hissetme sorunuyla karşı karşıya kaldıklarını fark ettim. Ancak dolaptaki dekoratif cesetlerden uzaklaşmak, karmaşık teknikler ve talepler olmadan yapmanız gerektiği anlamına gelmez!

Bugün bir istisna yapmak istiyorum (genellikle sadece hazır olduğunda her şeyi gösteririm ve sonra üzerimde) ve dikiş teknikleri + kesimler + moda + fitness'ın nasıl birleştirileceğine dair olası çözümlerden birini göstermek istiyorum.
Kendime her zaman soruyorum: Öğrenmek istediğiniz teknikleri günlük giyimde de uygulayabilir misiniz? Buna kişisel cevabım "ama EVET"!

İşte benim örneğim.
Aslında bir Chanel ceketi haute couture yöntemiyle (yani tamamen elde) özellikle astarı elle dikerek dikmek istiyordum.
Ama gerçekten bir cekete ihtiyacım olduğundan ve bunu çok çabuk bitirebileceğimi düşündüğümden, onu yarı özel tasarım yapmaya karar verdim.
Bunun için bilmediğim bir Burda kesiği aldım. Kumaş uzun zamandır stoğumdaydı ve büyük görünmesini bekliyordu. Kapitone yapmamaya, kolları astarlamak için bir Japon yöntemi kullanmaya karar verdim.
Aynı zamanda, yine de Chanel'in kolları takma yöntemini denemek istedim.
Ceket bittiğinde çok çıplak olduğunu düşündüm ve bordürünü Burda'nın talimatlarına göre yaptım.
Die Brate sabitlendiğinde bunun "çok fazla" olduğunu düşündüm. Daha az düzeltme ile bu yine çıplak görünüyordu.
Kenarlığın gradyanını azalttım ve o sırada edindiğim yeni becerileri kullanarak incileri birkaç hafta boyunca uygulayarak haute couture eklemeye karar verdim.
Merak edenler için
kullanılan boncuk çeşitlerini fotoğrafladım.



























Ayrıca ceketin içine bir zincir takmak zorunda kaldım çünkü o güzellik için değil, incilerin ağırlığını dengelemek için orada.
Ne yazık ki önce fotoğraf yok.

Ve aslında beyaz t-shirt ile giymek istediğim sevgili boyfriend kot pantolonumun ceketi de tam olarak böyle.
Bence karar vermek zorunda değilsin. En basit kesimleri özenle işleyebilir, kişiye özel tasarımlar dikebilir, elle süsleyebilir ve günlük hayatta giymeye devam edebilirsiniz.
Diktiğim giyilebilir kıyafetleri seçersem, hiçbir şey olmadan yapmak zorunda değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder