26 Mart 2023 Pazar

 


...ya da dünyanın en yavaş yıldırım projesi...
Для русскоязычных : информация этого постинга содержится у меня в теме на сезоне здесь

Bilmiyorum hangi çılgınlık dalgasının altında
birazcık üzerine bir ceket dikebileceğim fikri geldi aklıma yarım yıl - birkaç hafta dikildi, ardından bordürle süslemeyi düşündü ve denedi ve akşamları bir ay daha nakış yaptı. Bordürle ilgili zorluk, her şeyi aşırı yüklemekten kaçınmakta ve diğer yandan U-Boat boyun çizgisinde yatıyordu. .Örgülü klasik bir Chanel ceket yuvarlak bir yaka sağlar)

düşündüm, işe gittim.
Arkada minimum düzeyde ayarlanmış bir ısırgan otu örneğini hızla oluşturun. Kumaş saf ipek (%100) olmasına rağmen %100 saf yün gibi görünür.
Venezia iç astar (ki çok seviyorum) çünkü parlıyor.
Kesim Burda 7303'tür.
Teknik olarak bir Chanel ceketi olmadığını burada yineleyeceğim.
Amacım aslında günlük kullanım için hızlı bir şekilde bir ceket dikmekti, Chanel'i hızlı bir şekilde bitiremezsiniz, çünkü tek başına kolları dikmek 17 saat sürer (kronometre ile ölçülmüştür).

2 görselden ilham aldım (Desigual ve Hush):
Kayıt sırasında farklı pantolon ve farklı ayakkabılar giydiğimi lütfen unutmayın :-)

Birçoğunuz muhtemelen buradaki yaratılışı görmüşsünüzdür , bu yüzden bu yazıda daha önce göstermediklerimi göstereceğim.
Ceket, esnek bir parça ile tamamen bantlanmıştır. Ek olarak, kol evi ve kol başlığı etrafındaki alanlar esnek olmayan dolgu ile güçlendirilmiştir.
Burada bir şey görebilirsiniz.
Ayrıca net kenarlara ihtiyaç duyduğum yerlerde düz bir çalışma ile uzantıları kestim ve yekpare ek parçanın şeritlerini güçlendirdim. Burada da biraz görebilirsiniz.
Sonuç, keskin dikişlerdir.

Bu tür astar dikiminin önemini bir kez daha netleştirmeli ve altını çizmeliyim. Astarı dikiş paylarına dinamik olarak sabitleyerek, sınırsız kol hareketine izin veriyorum , kayma yok, hiçbir şey karışmaz, sıkışmaz veya garip bir şekilde dışarı çıkmaz.
Etek ucundaki zincir takı değil , incilerin ağırlığına karşı belirli bir denge oluşturma amacına hizmet ediyor.

Ben de kenarlığı şu şekilde yaptım:

1. Aynı genişlikte iki şerit kestiniz.
Bir kenarda dış kenardan 1 cm, diğer kenarda kenardan 1,5 cm küçük zikzak dikiş yapın.
 2. Bu adımda, tüm uzunlamasına iplikler zikzak dikişe kadar çekilir.
3. Örgüler kenarlarla aynı hizada üst üste yerleştirilir ve pimlerle sabitlenir.
 
4. Şimdi tam ortasından düz bir dikişle üst dikiş yapın ve böylece her iki kenarı birbirine bağlayın.
 5. İç kısım boncuklarla işlenmiştir ve bitmiş işlemeli bordür cekete yapıştırılmıştır.
 Tüm ara dikişlerimi, dirseklerimi ve özellikle kol kapaklarını vazgeçilmezim Tailorboard ile yaptım. Harika bir şekilde ütülemeyi mümkün kılar (bununla ilgili daha sonra ekstra bir yazı). Benim için diktiğim her parça için bir terzi tahtası kesinlikle gereklidir. Bilmeyenler için şöyle görünüyor:
Ve onunla şekillendirilen kol topunun görünüşü şöyle:

 

Ve şimdi sadece bebek giyim fotoğrafları kaldı, bunun için çok uzun süre beklemek zorunda kaldınız :-)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder