DIY BURBERRY INSPIRED MONOGRAMMED PANÇO

Bu hikaye, 2014'te Burberry Defilesi'nde gördüğüm andan itibaren etkileyici olan bir Panço ile başlıyor. Bu panonun tüm sokaklarında ünlü manzaralar vardı. Bu, bu özel monogrammed panonun DIY versiyonudur, eksi, markayla birlikte olan, bütçeye uygun olmayan fiyat etiketi. Güz ve kışlık kumaşlar şu anda mağazalara tam olarak çarpıyor ve bu baskıya yerel kumaş mağazamda rastladığımda, bu proje için işe yarayacağını biliyordum. Kumaş polyester, rayon karışımı ve yazı için keçe keçe kullanmış.

Monogramlanmış Panço Yapmak İçin Malzemeler

  • Dikiş makinesi: BERNINA 350PE'yi kullandım
  • Zig-Zag ayak # 0
  • Demir
  • Döner kesici
  • Moda kumaş 2 metre
  • Moda kumaş için eşleşen iplik
  • 1/2 yard yün yazı için keçe
  • Yazı için eşleşen iplik
  • Tuğrası harfleri için şablon
  • Isı yapıştırma demir-on yapışkan levhaların 1/2 yard
  • Yaka ve etek için önyargı bandı (İsteğe bağlı: Ben benim yaka ve etek için benim kumaş çift haddelenmiş)
Adım 1. Kumaşın yarısını bir kez daha katlayın ve sonra da yakanın deliğini kesmek için bir kez daha katlayın. (Kumaşı bir daire etek için aynı şekilde katlayın) . Boyun çizgisinin şekli ve boyutu size kalmış. Boyun çizgisini kesmediğinizden emin olun, omuzunuzdan düşecektir.
Adım 2. Yaka ve dip etek zamanı. Ben kumaşı iki kez yuvarladım ve her iki alanı da sardım. İsterseniz bu bölgeleri bias bant ile bitirebilirsiniz ya da yaka için de bir yüz çizebilirsiniz. Kenarları kenara vurmadığınızı unutmayın çünkü kenar kenarları kollarınız olacaktır.
Adım 3. Monogramın panonda ne kadar büyük olmasını istediğinize karar vermelisiniz. Daha büyük daha iyi! Mektuplarım için Georgia yazı tipini 600'e kadar uçurdum. Harflerinizi kesmek için şablonunuzu kullanın. Her seferinde bir tane keserseniz, döner kesici iş için mükemmeldir.
Adım 4. Mektuplarınızı kestikten sonra yapıştırıcınızdaki talimatları takip etmeniz ve harflerin arkasına uygulamanız gerekmektedir. Bunu mektubunuzun önüne uygulamadığınızdan emin olun, yoksa daha fazla harf kesmeniz gerekecektir. (Ayrıca benim mektuplarım küçük bir kazık olduğunu fark ettim. Bunun sebebi, üç harfi bir seferde rotasyonumla kesmeyi denedim.) Ama korkusuz, yapışkan kağıdı eklediğimde onları çok güzel bir şekilde kırptım. .
Adım 5. Yapıştırıcıyı harflerin arkasına uyguladıktan sonra bunları panonuza yerleştirin. Yerleşim size kalmış, sağ alt köşeye yerleştirdim. Onları olabildiğince düzleştirin. Onları yerinde ütüleyin ve şimdi zig-zag'ın bunları panço kumaşına dikme zamanı. Yazılarınızın iyi olduğundan emin olun ve dikiş yaparken çekinmeyin, harflerinizi bozar.
Tamamlandı! Bu çok kolaydı, şimdi neden bir tane yapmadığımı merak ediyorum ve bu büyük monogramlar bir WOW faktörüdür! Bu panço şık ve düşmeye hazır. Kızım Mori gözlerini çok seviyor ve harika görünüyor. Ama tahmin et ne oldu? İkimiz de aynı kesin harflere sahibiz, bu yüzden bu panço ikimize de hizmet edecek! Bire iki.
Umarım kendi kişiselleştirilmiş panonuzu yapmaya ilham vermişsinizdir, çünkü sadece kolay değil! Durun ve www.thatblackchic.com adresinden bizi ziyaret ettiğinizden emin olun “Dikişli” başlıklı yeni dikiş dergim Kasım ayında yayınlanacak! Bu yeni Dikiş, Moda ve DIY dergisinin halka yayınlanması için heyecanlıyım. Yakında güncellemeleri listeleyeceğiz. -Michelle