17 Haziran 2018 Pazar

2016 SEBZE BAHÇESI PLANLAMASI

2016 sebze bahçesi planlaması
İtiraf zamanı… Şimdi bir süredir hazırladığım sebze bahçesi planımı yaptım ve aslında tohumlarımın çoğunu oraya çoktan ekledim! Bunu en az bir ay boyunca yayınlamak istedim, ama bahar bu sene çok hızlı bir şekilde kaymıştı ve Mart ayı ortalarında olduğuna inanamıyorum - eek!   Kendi sebze bahçesi planınızı nasıl oluşturacağınızı öğrenin.

SQUASH KEMERINI GERI GETIR!

Birkaç yıl önce, squash kemerini topluluk bahçemize taşımaya karar verdim Sebze bahçem bu günlerde çoğunlukla gölgeliydi ve kabak bahçesinin tam bahçesinde güneşin daha iyi gelişeceğini düşündüm. Haklıydım ve o sene bir TON sosu aldım. Whew!

Benim squash kemiğim
Benim squash kemiğim
Ama ... squash böcekleri o kadar kötüydü ki, ve onlarla squash aralarında , tüm yaz boyunca squash için sürekli bir savaş oldu. Yuck!
Böylece, geçen sene bir sene yetiştirerek büyümeye karar verdim (kendi başına büyümeye karar veren gönüllü bitkiler hariç. LOL!) Ve bunun yerine benim kemomamda salatalar ürettim. Wowzers, hiç üretken olmayanlar!
Kemer üzerinde büyüyen Cucamelon üzüm
Cucamelon kemer üzerinde büyüyen
Şey, muhteşem kabak kemiğimi gerçekten özledim ve bahçemdeki evim o kadar etkileyici görünmüyor. Bu yıl, 2016 sebze bahçesi planımda gördüğünüz gibi, kabak kemerini geri getirmeye karar verdim! Yine ikinci kemerde fasulye yetiştireceğim.
Benim 2015 veggie bahçe yatakları
Benim 2015 veggie bahçe yatakları
Toplum bahçesindeki salatalıklarla ne yapacağımdan emin değilim… belki de onlar için yeni bir kafes tasarımı yapmak zorundayım! Ooooo, eğlenceli geliyor!
Benim 2015 sebze bahçesi
Benim 2015 sebze bahçesi

DAHA SEBZE BAHÇESI PLANLARI…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder