24 Aralık 2023 Pazar

 

Coco Chanel'den Altın Alıntılar


https://www.polsov.com/16389-sovet.html

Coco Chanel'den Altın Alıntılar

Bir kız ne kadar kötü olursa o kadar iyi görünmeli.

Benim hakkımda ne düşündüğün umurumda değil. Seni hiç düşünmüyorum.

Bozuk para cüzdanı olan erkeklerle evlenmeyin.

Ne derse desin, bir erkeğin hayatında yalnızca bir kadın vardır. Diğerleri onun gölgesi...

Daha önce sahip olmadığın bir şeye sahip olmak istiyorsan, daha önce hiç yapmadığın bir şey yapmak zorunda kalacaksın.

Çirkin kadın yoktur, sadece tembel kadın vardır.

Kadın evlenene kadar gelecek kaygısı yaşar. Bir erkek evlenene kadar gelecek kaygısı taşımaz.

Güzelliğe özen gösterirken kalpten ve ruhtan başlamalısınız, aksi takdirde hiçbir kozmetik ürünün faydası olmaz.

Makyaj yapmayan bir kadın kendini çok fazla düşünür.

Saldırgan olduğunda kendini sınırlamak ve acıdığında olay çıkarmamak ideal bir kadındır.

Kırktan sonra kimse genç değildir ama her yaşta karşı konulmaz olabiliriz.

Her şey bizim elimizde, bu yüzden göz ardı edilemezler.

Yaşlılık aşktan korumaz ama aşk yaşlılıktan korur.

Giyim tarzımla başkalarının alay konusu oldum ama başarımın sırrı da buydu. Ben herkes gibi görünmüyordum.

Gerçek mutluluk ucuzdur; eğer onun için yüksek bir bedel ödemeniz gerekiyorsa, o zaman o sahtedir.

Kanatsız doğduysanız onların büyümesini engellemeyin.

Coco Chanel'den Altın Alıntılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder