24 Ocak 2022 Pazartesi

 

KOLAY MONT - 2


https://moldesdicasmoda.com/casaco-facil-de-fazer-2/

İpek manto kalıbı yapmak için aşağıdaki görseli okuyunuz. Ölçüler kalıbın yapımını kolaylaştırır. Bu kalıp zaten benim tarafımdan uygun şekilde test edildi.

Adım adım ipek ceket modeli

Arka ve ön taraf için istediğiniz yükseklik ve genişlikte iki dikdörtgen kumaş veya kağıt kesin.
Dikdörtgeni ikiye katlayın.
Boyun çizgisini, arkasını istediğiniz yükseklik ve genişlikte çizin.
Ön V yakayı çizin
Göğüs çevresinin değerini işaretleyin.
Kolun altını işaretleyin.
Ceketin alt kısmını istediğiniz ölçü ile çizin ve değerini işaretleyin.
Ceketin yüksekliğini arka ve ön tarafa çizin.
yanları çiz

Adım adım manto dikimi

Omuzlarını kapat.
Boyun çizgisini bir eşarp dikişi veya biye ile tamamlayın.
Kenarları kapatın.
Kolları dikin.
Ceketin altını kıvırın.

CEKET

İpek ceket kalıbının dikiş değeri yoktur, eklenmesi gerekir. Bu model ipek, file, samur, organze, saten ve iyi oturan tüm kumaşlarda kumaş veya kumaşla iyi gider. 1.50 metre kumaş gereklidir. %5 boşluk (örneğin bir metrede 5 cm boşlukta). Parça genişliğine göre iki veya bir kumaş yüksekliği istenmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder