24 Ocak 2022 Pazartesi

 

ADIM ADIM ÇİFT KILIF


https://moldesdicasmoda.com/passo-passo-bainha-dupla/

Bugün bazı takipçilerimin ricası üzerine bu yöntemi daha iyi anlayabilmeniz için adım adım duble etekten bahsedeceğim . Umarım bu yayın, isteyenler için faydalı olur.

çift ​​kenar

Bu dikiş eğitimlerinin ana amacı şüpheleri ortadan kaldırmaktır. Bu sayede dikiş makinesinin önüne oturduğunuzda ortaya çıkan her türlü korkunun üstesinden gelebilir, bol bol pratik yapabilirsiniz çünkü ancak o zaman makineye ve dolayısıyla dikişe hakim olabilirsiniz. Blogda size en çok beğendiğiniz elbiseler için kalıp yapma güvenini verecek pek çok öğretim materyali var. Meraklı ve cesur olun moda bir tutkudur.

çift ​​kenar

Kenarı içe doğru katlayın ve kenar boyunca 2.5 veya 3 dikiş boyutuyla dikin.

Diktiğiniz dikiş boyunca katladığınız fazla kumaşı makasla kesin.

Tekrar içe doğru katlayın ve önceki dikişin üzerine dikin.

Son görünüm. İçeride iki nokta ve dış tarafta sadece bir nokta bırakılır. Bu bitiş birçok iş için mükemmeldir çünkü bitiş her zaman hoş bir dokunuşa sahiptir. Haute couture'da, paça yapacak baskı ayağı olmayanlar veya eski makineler kullananlar tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır.

Dikiş söz konusu olduğunda, bu işlemlerin bilgisi esastır. Adım adım çift etek , net bir şekilde anlayabilmeniz için açıklanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder