24 Ocak 2022 Pazartesi

 

KADIN YÜN CEKET


https://moldesdicasmoda.com/casaco-de-la-feminino/

Bugünün teması, önümüzdeki kış trend olacak bir kadın yün palto modeline odaklanıyor.

Önce adım adım doğru bir şekilde analiz edin. Blogda farklı ölçülerde geniş, yarı geniş ve dar kaban tabanları bulunmaktadır. Bu modelde yarı geniş taban kullanmalısınız. Ardından adım adım palto modellemeye başlayın.

Kadın yün ceket modeli adım adım

İlk olarak tercihen beyaz bir kağıda ön ve arka yarı geniş tabanı çizin.
İkinci olarak, ön ve arkada sunduğum gibi temel deseni çizin.
Baz kat desenine yükseklik ekleyin.
Bu arada montun sehpası için orta öne 5 cm ekleyin.
Ardından, düz bir çizgide yeni orta cepheyi çizin.
Düz bir çizgide ayrıca kesme çizgisini de çizin (yaka katlama yeri).
Ardından yakayı beğeninize göre tasarlayın.
Ayrıca yakanın ön kısmını da kağıda kopyalayın.
Parçayı ters yönde yapıştırın.
Ardından orta ön tarafı yeniden yapın.
Şimdi yakayı yukarıdan çizin.
Ayrıca cep yerini ön tarafa çizin.
Ardından cephelerin omuzlarından 0,5 cm kaldırarak yeni omzu çizin.
Bu arada, mango fincan hattını yeniden yapın.
Son olarak, kalıbın mükemmel olması için gerekirse ayarlamaları yapın.

Kadın yün ceket modeli adım adım

kadın yün ceket

ek bilgi

Bu model yünle ve sadece kumaşla değil, aynı zamanda keten veya muslin ile de iyi görünüyor. Ayrıca tüm dolgun kumaşlar bu modelin yapımına uygundur. Kumaş parçasının genişliğine bağlı olarak her zaman kat yüksekliğinin bir veya iki katı ve bir kol yüksekliği gerekir. Ayrıca %5 gevşeklik ekleyin (örneğin bir metrede 5 cm gevşeklik). Sonuç olarak, bu modeli yapmak için 2 metre 70 cm kumaşa ihtiyacınız var. Kadın yün kaban kalıbını yapmak için 38 beden baz kalıbı ve 52 beden baz kalıbı için buraya bakınız Bedeninize en yakın tabanı seçin ve yazdırın, sayfaları yapıştırın ve kesin. Ardından, ölçünüze veya bedeninize göre derecelendirme yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder