26 Ocak 2022 Çarşamba

 

Kek "Karınca yuvası"

https://sadovodka.ru/posts/17320-pirozhnoe-muraveinik.html

Ir_na
Ir_na
2022-01-26 16:36:13
Abone

Sizlerle "Anthill" pastasının tarifini paylaşmak istiyorum. Tarif çok basit, yapımı kolay ve çok lezzetli çıkıyor.

İçindekiler: 

Test için: 

1. 3 yumurta; 

21 inci. Sahra; 

3. Bir tutam tuz; 

4. 5 yemek kaşığı Süt; 

5. 100 gr tereyağı; 

6. 1 çay kaşığı soda; 

7. 1 çay kaşığı sirke; 

8. 4.5 st. elenmiş un. 

Krema için: 

1. 150 gr tereyağı; 

2. 250 gr yoğunlaştırılmış süt; 

3. 4 yemek kaşığı bal. 

Yemek pişirme: 

Yumurta, şeker, tuz, süt ve tereyağını pürüzsüz olana kadar karıştırıyorum. 

Sodayı sirke ile söndürüyorum ve sıvı karışıma ekliyorum. Daha sonra elenmiş unu yavaş yavaş ekleyin. Önemli! Un miktarına ve yumurtanın büyüklüğüne göre un miktarı az veya çok olabilir. Ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurun. 

Bitmiş hamuru 5-6 parçaya bölüp en az bir saat dondurucuya gönderiyorum. Hamurun dondurulması gerekiyor. 

Dondurulmuş hamuru kaba bir rende üzerine unlu bir kaseye sürüyorum. Hamur parçalarını teker teker ovalayıp aynı şekilde pişiriyorum ki piştikten sonra birbirine yapışmasın ve yapış yapış olmasın. Daha sonra rendelenmiş hamuru elekten geçirip önceden ısıtılmış 180° fırında 10 dakika pişmeye gönderiyorum.Hamurun hazır olup olmadığını rengine göre belirliyorum altın rengi olmalı. 

Kurabiyeleri pişirdikten sonra kremayı hazırlıyorum. Yumuşatılmış tereyağı, yoğunlaştırılmış süt ve balı karıştırıyorum. İstenirse kavrulmuş fıstık veya ceviz eklenebilir. Ben kremayı kurabiyeyle karıştırıyorum, siz kaşıkla karıştırabilirsiniz ama elimle yapıyorum, bu yüzden her kurabiye parçasına krema bulaştığından emin oluyorum. 

Ve ben "Karınca yuvası"nı oluşturuyorum. Siz de benim gibi pasta şeklinde yapabilirsiniz ya da kocaman bir pasta yapabilirsiniz. Temelde onu bir pasta yapıyorum, bu şekilde daha hızlı. Bitmiş ürünü tüyleri diken diken eden rendelenmiş bitter çikolata serpin. Pastayı en az bir saat, tercihen gece boyunca buzdolabına koydum. Keserken dağılmaması için sertleşmesi gerekiyor.

Pişirmeye çalışın ve sonucu paylaşın. Umarım beğenirsin. Afiyet olsun!

Kek "Karınca yuvası"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder