15 Mayıs 2024 Çarşamba

 

SERGER'INIZLA ŞEFFAF ELASTİK DİKİŞ

süvarinizle şeffaf elastik dikiş dikmek

içeride: süveterinizle şeffaf elastik dikmek için kolay bir tüyo bulun. Basit ve kolay dikiş eğitimi.

Tamam, kabul ediyorum yukarıdaki fotoğraf bende tüyler ürpertici düşünceler uyandırdı {şerit solucanları, örümcek ağları…. ne görüyorsun?} Ama aslında bu benim girişimim ve şeffaf elastiki fotoğraflama girişimim {haha} Gerçekte şeffaf elastikin nasıl dikileceğine dair bu öğreticiyi paylaşmaktan ÇOK heyecanlıyım çünkü bu şimdiye kadar benim için işe yarayan tek yoldu.

Life Sew Savory'den sürger eğitiminizde şeffaf elastik dikiş ve video

Dikiş için Şeffaf Elastik

Şeffaf elastikle dikiş yapmayı denediyseniz elinizi kaldırın mı? Bu Twirly Elbise Modeli'nde kullandım ve kullandığım her saniyeden nefret ettim… Kaydı, kaydı, esnedi ve genel olarak beni deli etti.

Şeffaf elastik dikiş için sürahinizi kullanmaya yönelik bir tüp tüyosu gördüm ve ilk denediğimde mükemmel bir şekilde işe yaradı! Ne? İlk seferinde hiçbir şey mükemmel çalışmıyor… ama bu kesinlikle işe yaradı! Bu videoyu izleyin {görmek için bir tane çalıştırıyorsanız reklam engelleyicinizi devre dışı bırakın} ve ardından fotoğraflarımı ve diğer ipuçlarımı görmek için aşağı kaydırın.

Neden şeffaf elastik kullanmalısınız?

  • Kumaşın esnemesini önlemek için kumaş dikişlerini örün
  • kumaş toplamak
  • Esnekliği ve şekli korumak için elbiselerdeki bel dikişleri

Şeffaf Elastik Satın Alma –

Küçük demetleri Hobby Lobby'deki Dritz'den veya Joann Fabric'ten alabilir veya aşağıdaki fotoğrafa tıklayarak Amazon'dan sipariş verebilirsiniz…

3/8 genişliğini gerçekten seviyorum çünkü sürgü dikiş payıma mükemmel şekilde uyuyor.

Şeffaf Lastikle Dikiş Nasıl Yapılır?

Geçenlerde bu serbest elbise modelini paylaşmıştım ve bel dikişini korumak için şeffaf elastik kullanmam gerekiyordu. Yukarıda bahsettiğim nedenlerden dolayı bu işi pek sabırsızlıkla bekliyordum… Ama sonra süveterimin elastik ve dikişini aynı anda dikmeyi denedim ve hayatım tamamen değişti!

şeffaf elastik ile dikiş nasıl yapılır

İlmek yapıcı iplik gerginliğimin biraz düşük olduğunu biliyorum, ancak dikişin İÇİNDE elastiklik var ve bunu anlayamıyorsunuz bile! Muhteşem!

bel dikişine şeffaf elastik ekleyin

İşte elastiki dikmek istediğim bel. Eğer dikersem uzama ihtimalinin yüksek olduğunu biliyordum. Dikişin şeklini koruyacağından ve esneyebileceğinden emin olmak istedim. Şeffaf elastik bunun için mükemmeldir.

elastiki sürgü ayağına yerleştirin

Bu, herhangi bir sürgü/overlok makinesinde çalışmalıdır {bir tane var ve nasıl kullanılacağını bilmiyor musunuz? Serger temelleri kursuma göz atın . } Lastiği baskı ayağınızın üst kısmındaki delikten aşağı doğru itin. Bazıları kare, bazıları ise yuvarlaktır. Benimki yuvarlaktı, bu yüzden lastiği zorlamak zorunda kaldım ama aynı işe yaradı.

elastikliği ayağın altına doğru çekin

Delikten geçtikten sonra, ayağın içinden ve altından ve arkasına birkaç santim çekin.

bir sürgü ile şeffaf elastik dikin

Kumaş katmanlarını ayağın altına ve elastikin altına ekleyin. Şeffaf elastik kumaş ve ayak arasındadır. Dikiş yaparken elastikliğin bükülmediğinden emin olmanız gerekir. Yalnızca toplanmasını istiyorsanız gerilimi çekin/ekleyin. Sadece dengelenmesini istiyorsanız makinenin kendi kendine beslenmesine izin verin.

Şeffaf lastikle dikiş ve dikiş makineniz

Diğer Dikiş Temelleri Yazıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder