21 Ekim 2021 Perşembe

 

kot pantolon nasıl soldurulur

https://www.diyideas.ru/26154-kak-sdelat-potertosti-na-dzhinsah.html

kot pantolon nasıl soldurulur

1. Araçlarımız: 

  • Comet Temizleme Tozu
  • bulaşık süngeri. Yeni olmayan bir sünger almak daha iyidir, aksi takdirde ilk başta serttir, kumaş yırtılır.

2. Pantolonun boyutuna bağlı olarak 3-5 mm genişliğinde kotlar üzerinde kıvrımlar yapın. Dikiş genişliği 4 mm'dir, böylece daha sonra çıkarmak daha kolaydı, beyaz iplikleri almak (kesinlikle solmazlar) ve güçlü olmak daha iyidir, aksi takdirde normal olanları aldım ve sonra onları hevesten sildim.

3. Kotları ıslatın, suyun akmaması için sıkın. Komet'i ıslak bir süngerin üzerine döküyoruz, tozun nemlendirilmesi ve işlemde tamamen gereksiz bir yere düşmemesi için çekiçliyoruz.

4. Pantolonun bacağını ovuyoruz. Bir yönde üç kıvrımda - aşağı veya yukarı, böylece bastırılır ve dışta ışık ve içte karanlık olur, ikinci fotoğrafta yakından daha iyi görebilirsiniz. İstenilen parlatma alanının kenarlarına sünger üzerindeki baskıyı zayıflatın, böylece yumuşak bir geçiş elde edersiniz. Tüm işlem 1-2 dakika sürer, bileşimdeki klor çok hızlı etki eder. Önce işledim, duruladım, sonra arkasını. Aksi takdirde, ilk ovuşturulan şey, siz sonuncusunu bitirmeden önce çok beyaza dönecektir.

5. Durulayın, izleyin. Bana biraz karanlık gibi geldi, bu yüzden 3. adımdan itibaren tekrar ediyoruz. Aşırı beyaz pantolonlarla ne yapacağınızı bulmaktan ziyade birkaç kez durulayıp tekrarlamak daha iyidir.

6. İyice durulayın, kotu çamaşır makinesine koyun, her zamanki gibi yıkayın. Bu durumda, makinenin tamburuna karşı sürtünme nedeniyle dikişlerdeki desenin belirli bir rahatlaması da sağlanır. Çıkarıyoruz, kırışıklıklardaki dikişleri kaldırıyoruz, düzeltiyoruz. kuru, demir. Örneğimi duruladım ve ütüyle kuruttum.

kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur
kot pantolon nasıl soldurulur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder