28 Ekim 2021 Perşembe

 

ketçap yapmak

https://sadovodka.ru/journal/2583-delaem-ketchup.html?utm_source=sadovodkaru&utm_medium=mailer2&utm_campaign=hotmailcom&utm_content=preview
Evet evet bu sene ketçapı böyle pişirdim, lezzetli! Tüm Baltimore ketçapları benimkiyle karşılaştırıldığında anlamsız ve Hynes ya da her neyse, en saf suyun GDO'su. Kısaca hanımlar tarif şu:

3 kg domates
0,5 kg elma
0,25 kg soğan

Her şeyi kesin ve soğan yumuşayana kadar pişirin. Bir blender ile öğütün ve istenilen kalınlığa kadar pişirin, 50 dakika pişirdim, pişirmeden önce 1,5 yemek kaşığı tuz ekleyin. l., 1,5 su bardağı şeker, karıştırmayı unutmayın, yoksa yanacak, kırmızı biber, kara öğütülmüş tat, 50 gr elma sirkesi, ocaktan alın, kavanozlara dökün ve yuvarlayın.

Şey, hayal edebilirsin, ilk kez tatlı elmalarla pişirdim - çocukluğumdan Krasnodar sosu çıktı, eğer domatesleri de kabuğundan soyarsam, o zaman söyleyemedim, ama çok tembeldim. .
Ekşi elma ile ikinci kez - doğal Hines. Üçüncüsünde sevgilimi aldım, 1 baş sarımsak ekledim, siyah, kırmızı, beyaz ve pembe biber karışımı koydum, kocamdan bir kaşık zar zor aldım, bütün tencereyi yutacaktım. Zaten 3 litre yedik, kavanozlarımın kışa kadar dayanamayacağını hissediyorum.
Kızlar, yapın, pişman olmayacaksınız, nefis chesslovo!
ketçap yapmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder