22 Şubat 2020 Cumartesi

Kahvaltılık Lor


GIA
baharatlı lor
Haftalık hazırlıklara, kahvaltılık lorlu karışımı da ekleyebilirsiniz. Artık keçi lor peyniri de satılıyor ve lezzeti çok güzel; ben artık ondan alıyorum. Ölçüler biraz zevkinize göre değişebilir, ben genel içeriği söyleyeyim: Bir paket lor peyniri (300 gr) içine ince kıyılmış maydanoz, çörek otu, taze kıyılmış fesleğen ve nane (yoksa kuruları da olur), zeytinyağı, kırmızı biber. Taze soğan da çok yakışır ama o zaman sabah yemek zor olur.
Kullanım alanlarını şöyle özetleyebilirim:)
  1. Sabah ekmek üstüne sürmece. Pişmemiş veya fırında pişirip yemece.
  2. İçine domates püresi ekleyip ekmek üstüne sürmece.
  3. Domates ve salatalıktan oluşan kahvaltı salatasına eklemece.
  4. Buharda pişmiş herhangi bir sebzenin üzerine lezzet verici olarak eklemece. (Bunu çok yapıyorum, en son buharda pişirdiğim pazı üzerine koydum.)
  5. Haşlanmış makarnaya eklemece.
Buzdolabında bir hafta kadar dayanıyor. Yaşasın pratik hayat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder