2 Şubat 2016 Salı

  • pastane usulü un kurabiyesi 

  • 125 gr tereyağı,
  •  0.5 sb sıvı yağ, 
  • 1 sb nişasta 
  • 1 sb pudra şekeri
  •  1 yumurta aldığı kadar un


Tavuk sarma
Malzemeler:
Tavuk göğüs eti
Mozzarella
Ispanak
Kara biber
Tuz
Sosu için:
Domates
Sarımsak
Baharat

Streç film ismi bana çok tuhaf geliyor o yüzden ben folyo yazmağı tercih ediyorum. 
Folyonun üzerine çok incelmiş tavuk etlerini yerleştirdim. Sırasıyla üzerine tuz, karabiber, ıspanak ve Mozzarella koyup sardım. 
Kaynayan suda sarmaları 6-7 dakika haşladım. Kaynar suyun sıcağında et kendini topluyor ve folyodan su geçsede sıkıntı yapmayın sarmalar dağılmaz. 
Bu arada domates, sarımsak ve tercih ettiğiniz baharatlardan ( İtalyan baharat karışımı çok yakışıyor) sos hazırlayın. Haşlayan sarmaları folyodan çıkartıp sosa yerleştirdim ve kısık ateşde 20 dakika pişirdim... Geçen sene yine bu tarifi paylaşmıştım. O defa biber, sarımsak, soğan ve domatesli sos yapmıştım. Tercih yapmam gerekiyorsa o sos daha koyu ve yoğun tadı olduğu için ben onu daha çok tercih ediyorum. Paylaşması benden tercih edip yapması sizden. Hayırlı akşamlar 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder