4 Ağustos 2022 Perşembe

 

Tahılların ergonomik depolanması

https://www.polsov.com/journal/1768-erogonomichnoe-hranenie-krup.html?utm_source=wwwpolsovcom&utm_medium=mailer2&utm_campaign=hotmailcom&utm_content=title

Tahılların ergonomik depolanması

Büyük bir mutfağa sahip olmanıza gerek yok. Hem küçük bir mutfakta hem de "rahatsız edici" bir mutfakta her şeyi kompakt ve rahat bir şekilde düzenlemek mümkündür. Bu nedenle, püf noktalarımızı paylaşmak istiyoruz - mutfakta tahıl ve bakkaliye nasıl saklanır.

Hazır kaplar satın alıyoruz

Not. Konteyner seçerken güzelliğine değil, raf ölçünüze uygun olup olmadığına göre hareket etmelisiniz.Yerden tasarruf etmek önemlidir. 

Dikdörtgen kapların kullanımı bu konuda yardımcı olur.

Yüksek raflarınız varsa, onlar için dar ve uzun kaplar seçin. Kabın yüksekliğini kendiniz ölçmek zorunda kalacaksınız, çünkü etiketler kural olarak bunu göstermez. Genellikle sadece hacim belirtilir.

Kutu veya şişe kullanın

Bazen bir kap satın almaya gerek yoktur. Sıradan bir kavanoz veya şişe rafa mükemmel şekilde uyar. Ve neyse ki, zaten dikdörtgen kutular üretiyorlar. Farklı renkteki kapaklar çok estetik görünmüyor. Bu nedenle kapaklar tek renge boyanabilir.

Yüksek raflar için geniş boyunlu cam şişeler kullanabilirsiniz. Bir şişe nar suyu aldım.

İpuçları:

  • Bir huni kullanarak küçük tahılları bir şişeye dökün. Şişeyi daha büyük bir şeyle doldurmayı planlıyorsanız, kesilmiş plastik bir şişeden bir huni yapın.
  • Altta az miktarda irmik varsa irmik eklemeyin. Aksi takdirde tahılın alt tabakası asla değişmez ve bozulabilir.
  • Hala kabı doldurmanız gerekiyorsa, önce kalıntıları ayrı bir kaba dökün. Kabı yeni tahıllarla dolduruyoruz ve sadece yukarıdan kalanları gönderiyoruz. Onları ilk etapta bu şekilde kullanırsınız.
  • Cam şişeler elbette çevre dostudur. Ama ben plastik şişe kullanmayı tercih ediyorum. Daha hafiftirler ve üst üste istiflenebilirler. Böylece mevcut olan her şeyi açıkça görebilirsiniz.

Ürünleri orijinal ambalajlarında veya poşetlerinde saklıyoruz

Genellikle kaplarda sadece azar azar, ancak sürekli tüketilen tahılları saklarım. Paket içeriği 1-2 kez yeterliyse, bir kaba dökmek için bir neden göremiyorum. Kompakt torbalarda saklanabilirler. 

Her poşeti sıkıca kapatıp bir sepete koyuyorum. Paketi kapatmak için bir klips veya elastik bant kullanabilirsiniz. Örneğin, ofis kelepçeleri kullanıyorum. Onları her zaman hazır tutarım, sepetin yanında tutarım.

Not. Kaydırıcı paketleri kullanmak daha da uygundur. Sıkıca kapanırlar, istediğiniz kadar açılıp kapatılabilirler. Bunları imzalamak da mümkündür.

Un özel bir şekilde saklanır

Unu orijinal ambalajında ​​saklıyorum.

Ben de klipsle kapatıyorum. Ama ben sadece bir paket un bulunduruyorum ve özel bir kapta kullanıyorum. Böylece un rafa dökülmez. Gerekirse, kap durulanabilir. Ancak rafı undan silmek her zaman çok uygun değildir.

Kavanozlara çıkartmalar ve yazılar yapıyoruz

Eğer ürün bir kaba dökülüyorsa fakat ambalajdaki bilgilerin saklanması önemli ise o zaman kesip kaba yapıştırıyorum. Örneğin, son kullanma tarihi veya bir yemek tarifi ile ilgili bilgileri bu şekilde ele alıyorum. Kalıcı bir kalemle cam üzerine yazıyorum. Banka kullanımı sırasında silinmez. Yazıtı silmeniz gerekiyorsa, bu bir oje çıkarıcı veya çözücü ile yapılabilir.

Bir büro düzeltme okuyucusu ile yazıtlar yapmak da mümkündür.

Etiketleri ve fiyat etiketlerini kullanmanızı öneririm. Yazıları bir yazıcıda yazdırabilir ve ardından bantla kavanoza yapıştırabilir veya kendinden yapışkanlı kağıda yazdırabilirsiniz. 

Konteynerleri raflara, kullanıma uygun olacak şekilde yerleştiriyoruz.

Uzun kaplar ve şişeler bir çekmecede rahatça saklanır. O zaman kapaklara yazıtlar yapmanızı tavsiye ederim. Bu şekilde bu tür depolama için kaplar almaya karar verirseniz, şeffaf kapaklı olanları seçin.

Derin bir alt rafta bir çekmece yapmanızı tavsiye ederim. Normal bir alışveriş sepeti ile yapabilirsiniz. Bu kutu sayesinde rafın arkasında ne varsa kolayca alabilirsiniz. 

Şişe tutucunuz varsa ve serin bir yerdeyse, isteğe bağlı olarak tahılları orada saklayabilirsiniz. 

Rafta yeterli alanınız varsa kapları 2 sıra halinde düzenleyebilirsiniz. Yüksek kapları arka sırada, alçak kapları ön sırada saklayın. Bu, ikinci satırdaki öğeleri tek bir hareketle almanıza izin verecektir.

Küçük kavanozlar için arka sıraya koymak isterseniz,

bir adım atın.
2 sıra halinde depolanan kaplar kademeli olmalıdır. Böylece uzak sırada ne olduğunu açıkça göreceksiniz. 

Baharatları ve baharatları saklamak için bölmeli kaplar kullanıyoruz 

Baharatları ayrı kaplarda saklıyorum. Üstelik sakladığım baharatların çoğu orijinal ambalajlarında. Fermuarlı çantaları çok seviyorum. Neyse ki, birçok üretici artık bunun gibi paketler yapıyor.

Bağlayıcı yoksa, paketi sıradan ataşlarla kapatabilirsiniz. Ve ataşların her zaman el altında olması için kabın yanına bir manyetik bant yerleştirdim.

Tahılların ergonomik depolanması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder