25 Ağustos 2022 Perşembe

 

İKİ YAZLIK ELBİSE, ŞARKI TAKINTISI

Bu elbiseye GEÇEN yaz başladım ama Bean yeni doğduğu için hiç bitmedi. Bu yaza kadar, bu nedenle adı.

Desen, baskısı tükenmiş Buterick 4510'dur. Lütfen “modelimi” bağışlayın, Hubby şehir dışında, kamerayı Tater'e vermeye ya da bakkaldaki kasiyere fotoğrafımı çekmesine çok az kaldı, bu benim en iyi seçeneğim. 
Kumaşı sanırım 4-5 yıl önce bir Hancock Fabrics şubesi kapanırken almıştım. Projeleri falan erteleyen biri olduğumdan değil. 
Üzücü olan şu ki, geçen sene bu işe başladığımda göğüslerim şimdikinden üç tane büyüktü (emzirmek bana acımasız bir şaka yaptı. Tam bir playboy tavşanı gibi görünmeye başladığımda…) ve bunu deniyorum. Bitirmek için giyin, yukarıda ne kaybettiğimin üzücü bir hatırlatıcısıydı. Çapraz sargıları daha sıkı çekmek için ön etek dikişinin çoğunu geri almak zorunda kaldım. 
Sonra aynada sırtıma baktım ve arka orta kısımda en az 3 inç boşluk vardı. Yani, göğüslerin nasıl küçülebildiğini anlıyorum ama tam olarak nasıl oluyor da bir insan sırtında bu kadar kilo veriyor, Allah aşkına? Ve bel sadece biraz gevşekti, peki yine, nasıl olur da üstten bu kadar çok şey kaybederken ortada hiçbir şey yok? Bu bebeklerin vücudumuza yaptıkları şeyler. Düzgün oturması için arkaya bir dart eklemek zorunda kaldım.
Ve son olarak, biraz rastgelelik. Şu anda satın alamayacağınız bu şarkıya takıntılıyım . Bu yazıyı yazarken tekrar oynatmaya devam ettiğim gibi. Hiç şarkılara takıntılı oldun mu? Yılda 4-5 kez biri beni yakalıyor ve tekrar tekrar dinlemeye devam ediyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder