25 Ağustos 2022 Perşembe

 

EŞARPLARDAN ŞEFFAF BİR ŞAL VEYA YÜZME ÖRTÜSÜ DİKİN

https://mellysews.com/diy-sheer-wrap/

İtiraf: Kesikleri ve çizmeleriyle birlikte transparan bir cübbe giyen bir kızı ilk gördüğümde gözlerimi devirdim ve “sadece Austin'de” diye düşündüm. Daha sonra aynı bakışa imreneceğimi bilmiyordum. Ve neyse ki dikmesi kolay. Bu yüzden bugün size eşarplardan veya başka herhangi bir kumaştan dikebileceğiniz ve aynı zamanda harika bir yüzücü örtüsü olan kendin yap şeffaf bir bornozun nasıl yapıldığını göstereceğim.

Bu arada bu fotoğraflarda giydiğim kot pantolonu ve atleti de ben yaptım ama ikisi de başka yazıların konusu. Kot pantolon kendi tasarımıdır ve tank, dükkanımda bulunan Kirei Cami'dir .

Kaşkorse ve Sargı - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews tarafından Video Eğitimi

Sargımı dikmek için iki eşarp ile başladım. Bu, püskül yapmak zorunda kalmadan kenarlarda püskül süslemesi yaptığım anlamına geliyor. Puan!

Ağartılmış alevlendi kot pantolon - DIY Kimono tarzı Şal - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews tarafından Video Eğitimi

Ve püskül yapmak zorunda kalmamak, halo örgüm üzerinde çalışmak için bana daha fazla zaman verdi. Bunda daha iyi oluyorum!

Kot Pantolon, Atlet ve Şal - Kendin Yap Kimono Tarzı Şal - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews tarafından Video Eğitimi

Kendi sargınızı yapmak için, yaklaşık 2 yarda şeffaf ve dökümlü bir şeyden bir ölçüm bandı ve kumaşa ihtiyacınız olacak.

Omuzlarınızın genişliğini ölçerek başlayın…

Adım 1 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

ve boynunuzun genişliği.

Ayrıca, cübbenizin ne kadar uzun olmasını istiyorsanız, boynunuzun tabanından da ölçün.

Adım 2 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

Omuzlarınızın genişliği artı 10 ila 12 inç olan bir sırt ve birlikte arka parçaya eşit olan iki cephe yapın.

Ön parçalarınızı yanlış tarafları birleştirin. Ardından orta önden boynunuzun genişliğinin yarısını ölçün. Bu noktadan orta öne doğru açı yapın ve kesin.

Adım 3 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

Ardından omzunuzu eğin – boyun noktanızdan gidin ve omuz kenarından 1 inç aşağı doğru açın. Kesmek.

Sırtınızı ikiye katlayın ve öne doğru eşleştirin. Omuz eğimini aynı şekilde kesin ve ayrıca arka boynu yuvarlamak için yaklaşık 1 inç aşağı kesin.

Adım 4 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

Ön tarafları arka sağ taraflarla birlikte yerleştirin ve omuz dikişlerini dikin.

Adım 5 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

İki kol yapın. Benimki 27 inç uzunluğunda ve 13 inç genişliğindeydi. Bunu ikiye katladığımda neredeyse bir kare oluyor. Kolları, omuz dikişlerinin ortasında olacak şekilde bornozun yanlarına dikin.

Ardından bornozu ikiye katlayın ve koltuk altı ve yan dikişleri dikin.

Adım 6 - Kendin Yap Kimono Tarzı Sargı - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'ten Video Eğitimi

Şimdi geriye kalan tek şey etek yapmak. Benimkine haddelenmiş bir kenar yaptım ya da bu Blanc Tee'de yaptığım gibi bir verev bant kaplaması yapabilirsiniz. 

Zil Altları - Boho Günlük Kıyafet - Kendin Yap Kimono Tarzı Şal - Eşarplardan Yüzme Örtüsü Dikin - Melly Sews'in Video Eğitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder