8 Aralık 2018 Cumartesi

Saç, her yerde saç

Yaklaşık üç yıl önce şimdi saçlarımda oldukça ciddi sorunlarla başlamıştım. Her zaman çok güzel saçlarım vardı, ama her zaman sağlıklıydı ve çok fazla vardı. Birdenbire, saçlarımda kümeleri kaybediyordum ve kalanlar kuru ve kırılgantı. Anlaşıldığı üzere, ele alınması gereken bazı tiroid sorunları vardı. Saçlarımın ve nihayetinde doktora gitmemi sağlayan korkunç yorgunluk ve 'sisli' kafanın kaybıydı. Vücudumuz her zaman bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor!

Bir şeylerin tıbbi yönünü sıralayabildiğimde, hala çok ince, kırılabilir saçlar ve nasıl geri döneceğimi bilmiyorum. Her şeyi denedim, ama sonuçta hızlı bir çözüm olmayacağını fark ettim. Saçımı güzel akan kilitlerle yeniden doğurmaya kalkmayacaktım. Olmayacak. Looooooooong yoluydu, ama sonunda oraya gidiyorum! Sadece benimle buluşan insanlar saçımla uğraştığımı bile bilmiyorlardı. Normal görünüyor. Yuppi! Bu yüzden bu noktaya ulaşmak için attığım adımları paylaşacağımı düşündüm. 


1. Sağlıklı saçlar içte başlar.
Bazen saçlarınız, cildiniz ve tırnaklarınız içten gelenlerin ilk dış belirtileridir. Saçımı kaybetmenin daha büyük bir sorunun belirtisi olabileceğini hiç fark etmemiştim. İlk önce ilk şeyler, altta yatan bir sorunla başa çıkmak ve bunu çözüme kavuşturmak. Oradan, vücudunuza ne koyduğunuza dikkat edin. Meyvelerinizi ve sebzelerinizi yiyin ve vitaminlerinizi alın (sonuçta hepimizin annelerimizi dinlememiz gerekir). Vitaminler için E Vitamini, Çuha Çiçeği Yağı, Saç Derisi ve Çivileri, D Vitamini ve Süper Kolajen + C'yi alıyorum.

E Vitamini: Sağlıklı cildi destekler, mesane kanserine karşı korur ve beyin sağlığı için hayati önem taşır. Daha az bir saç büyüme vitamini, ama bana önerildi. 

Çuha Çiçeği Yağı: Bu, sağlığa faydalı bir sağlık yararları olan bir TON'a sahiptir. Bunu bir süre için kaldırdım ve farkı fark ettim. Bu şimdi bir elyaf. 

Saç, Cilt ve Çivi: İsim herşeyi söylüyor. Bu ek çok miktarda Biotin içerir, bu yüzden ayrı bir Biotin hapı almıyorum. 

D Vitamini: Saç büyümesi için değil, sadece D vitamini eksikliği var (özgür dünyanın çoğu gibi). Depresyon, kanser ve kalp hastalığına karşı korur. 

Süper Kollajen + C: Başka bir öneri ve sıraya geç ekleme. Kollajeni karışıma eklediklerinden beri insanlar saçlarıma gerçekten iltifat ettiler. BEN Mİ! Saç övgüleri! Şaşırtıcı.

2. Kirli saçları kucakla
Herkes bunu her zaman duyar, ama doğru olduğu için. Saçınızı her gün yıkamayın. Her geçen gün giderim. Saçlı deri saçlarınız için faydalı olan doğal yağlar üretir. Doğa ne yaptığını biliyor. Saçlarını yıkadığın zaman ...


3. Ter, durulayın ve tekrar
Yup. Saçınızı yumuşatmadan önce iki kez yıkayın. Bunu başka bir blogda okudum ve deli olduğunu düşündüm. "Saçımı daha da kurulamıyor mu?" Ama gerçek şu ki, kir ve ürün biriktireceğiniz yer olan kafa derisini gerçekten temizliyor. Kurumayan bir şampuan kullanıyorsanız, gerçekten farkedeceksiniz. 

4. Islak ise,
saçınızı ıslakken en kırılmaz hale getirin. Geniş bir diş tarağı kullanın ve bunu yapmayın. Untangled olsun ve sonra yalnız bırakın.


5. sıcak, sıcak ısı kaçının
Hepimiz bunu biliyoruz. Hepimiz bu konuda başarısız oluruz. Isı saçlarınız için sağlıklı değildir. Saçınızın olabildiğince sık kurumasını sağlayın ve mümkün olduğunca düz ütüler ve kıvırma demirleri kullanın. Isı kullanmanız gerekiyorsa, koruyucu bir sprey kullanın. 

6. Sadece makas - tıraş bıçağı yok
Eğer saçınızı büyütmeye çalışıyorsanız veya çok ince saçlarınız varsa, stilistinizin saçlarınızda bir tıraş bıçağı kullanmasına izin vermeyin. Bu sadece saçlarınızı kırar ve daha hızlı bir şekilde bölünür. Makas tercih edin ve künt bir kesim yapın. 



Hala saçlarımı% 100'e geri döndürmek için çalışıyorum ama size söyleyebilirim, bu adımlar gerçekten yardımcı oldu. Bazı 'önce ve sonra' resimleri bulmayı umuyorum, fakat saçlar fotoğraf çekmek için zor. Seni haberdar ederim. xo Alison

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder