22 Nisan 2023 Cumartesi

 


https://www.ohmotherminediy.com/diy-costura-patrones-chaqueta-mujer/


DIY Dikiş ve Desenler: Kadın Ceketi



DIY DİKİŞ VE DESENLER: KADIN CEKETİ

Merhaba!!!!! Peki ya hafta sonu hediyeleri ???? Enerji ve yeni projelerle doluyuz!!! Paylaşmayı bırakmıyoruz ve gerçek şu ki, umarım öyle olur, çünkü yaptığım ustalığı sonunda bitirdim, küçük olan kreşe gidiyor (bu da bana birkaç saat boş kalıyor) ve iş biraz durdu . Sanırım ilk defa bloga %100 katılıyorum... Bugün benden en çok istediğiniz kıyafetlerden birini paylaşıyorum: ceket!!!! Ve farklı çeşitler yapacak olsam da bu ceket en çok beğendiğim ceketlerden biri, Chanel tarzı ceket!!!! Ayrıca kot pantolon ile hem işe giderken hem de yürüyüşe çıkarken giyebilirsiniz.

Hazırlık hiç de karmaşık değil, belki de bu giysiyi dikerken en çok maliyeti olan şey: kollar ve astar. Bu tür ceketler, benim alıştığım gibi gövde açıkken değil, kollar monte edilmiş halde yapılmalıdır. Astara gelince, en büyük zorluğu cepsiz ama sıkı da olmadan mükemmel bir şekilde yerleştirme ve pürüzsüz hale getirme konusunda görüyorum.

Umarım bu eğitim videosu ile bir sorun yaşamazsınız!!!!

KADINLAR İÇİN CHANEL TİPİ CEKET NASIL YAPILIR

Bu içerik tamamen ÜCRETSİZ olarak mevcuttur.  YAPMALISINIZ veya ÜCRETSİZ KAYDOLUNUZ .

BOYUT

DESEN ÖLÇÜSÜNÜZÜ ÖĞRENMEK İÇİN LÜTFEN AŞAĞIDAKİ VİDEOYU İZLEYİNİZ:

MALZEMELER

Bu içerik tamamen ÜCRETSİZ olarak mevcuttur.  YAPMALISINIZ veya ÜCRETSİZ KAYDOLUNUZ .

KUMAŞ

Kumaş, siyah, gri ve beyaz renklerde bir Chanel tüvitidir. Bunu Ribes&Casals'ın fiziki mağazasından satın aldım , gerçek şu ki, bu tür kumaşlar oldukça çeşitli. Çevrimiçi mağazada olup olmadığını görmek için paylaşmak için aradım ama bulamadım. Ve kumaşlardan yorulmadığım için ve onları her şeyden çok sevdiğim için... Bunları bu ceket için sevdim... Bunları daha sonra etnik dekoratif motiflerle bir tür ceket için almayı göz ardı etmiyorum. .

CHANEL KADIN CEKETİ

HEPİNİZE KOCAMAN BİR ÖPÜCÜK!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder