22 Nisan 2023 Cumartesi


https://www.ohmotherminediy.com/costura-vestido-de-rayas-bordado-para-ninas-patrones-gratis-hasta-talla-7-anos/


Kız çocukları için işlemeli çizgili elbise dikimi (7 yaşa kadar ücretsiz kalıp)

KIZ ÇOCUKLARI İÇİN İŞLEMELİ ÇİZGİLİ ELBİSE DİKİMİ (7 YAŞA KADAR ÜCRETSİZ KALIP)

Merhaba!!!!! Herkese mutlu pazartesiler!!!! Bu elbiseyi mi yoksa benim de bu hafta için hazırladığım Valencia tulumunu mu paylaşsam diye düşünüyordum ama hey, Pazartesiye elbiseyle başlayacağız ve yarın sizlerle romper'ı paylaşacağım. Bana kadın soranlarınız için daha önce paylaşamadım çünkü hazırladığım bluz biraz yolumdan çıktı ve kalıbı iki kere yaptım zaten yaptığımı sanmayın hızlı…. Beni sonsuza dek sürdü... Bu nedenle kadınlarla ilgili hiçbir şey paylaşamadım!

Evet, bugün 1-7 yaş arası kızlar için bu güzel elbiseyi paylaşmak istedim!!!! Gerçek şu ki, fırfırlar ve işlemeli kumaşlar bu sezon bir trend ve elbise muhteşem oldu!!!!!! Hazırlanışına gelince, hiçbir komplikasyonu yok, tavsiye ettiğim şey, az ya da çok uzun olmasını istiyorsanız kalıbın uzunluğunu kontrol etmenizdir!!!!!

 Adım adım nasıl yapacağınızla ilgili ayrıntıları kaybetmemeniz için size eğitim videosunu bırakıyorum!!!!

KIZ ÇOCUK FIRÇALI ELBİSE NASIL YAPILIR

Bu içerik tamamen ÜCRETSİZ olarak mevcuttur.  YAPMALISINIZ veya ÜCRETSİZ KAYDOLUNUZ .

MALZEMELER

Bu içerik tamamen ÜCRETSİZ olarak mevcuttur.  YAPMALISINIZ veya ÜCRETSİZ KAYDOLUNUZ .

KUMAŞ

Kumaşı bordürlü işlemeli pamuklu, RATUCOS'tan aldım ama baktım uymadı ama bu tarz elbiselerde kullanabilirsiniz: poplin, batiste, plumeti, koton, vual, pike (gerçi fırfır biraz kalın olacak)….. ve aklınıza gelebilecek tüm çocuk kumaşları. İşte bazı alternatifler

KIZ ÇOCUK FIRKETLİ ELBİSE

BÜYÜK BİR SARILMA!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder