16 Nisan 2023 Pazar

 

Disklerden bardaklar için standlar.

https://www.passionforum.ru/posts/148876-podstavki-pod-chashki-iz-diskov.html
bella2362 (Isabella ("Sen" i tercih ederim))
bella2362 (Isabella ("Sen" i tercih ederim))
2022-11-12 13:57:55
Değerlendirme: 12762
Yorumlar: 19577
Konular: 238
Şu tarihten beri çevrimiçi: 07/02/2014
Abone

Tüm yaratıcı kız arkadaşlara ve arkadaşlara selamlar. Size küçük!?... hayır, diskleri bardak altlığına dönüştürme konusunda oldukça büyük bir ustalık sınıfı göstermek istiyorum. Sabırlı olun ve zaman ayırın ve onlara sahip olmayan kişi, o zaman burada değilsiniz. 

6 adet bardak altlığı yaptım. Her biri için 3 disk kullandım. Ve bardak altlıkları dağılmaması için onlar için bir bardak altlığı yaptım (şimdi bitireceğim) Bardak altlığı için stand. Ve Rusça dilim nerede yürüyor? Ve buna ne isim verileceğini kim bilebilir?

Başlamak. İlk önce diskleri zımparalamanız gerekir. 

Disklerden bardaklar için standlar.> Daha sonra peçeteleri su ile PVA üzerine
yapıştırın .

Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Kuruduktan sonra
üç diski birbirine yapıştırıyorum
Neden üç?
Sonunda, kontur boyunca vitray bandı
yapıştıracağım ve üç disk sadece vitray pencerenin genişliğidir. İki hatta bir disk yapabilirsiniz .




Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.> Ardından yüzeyi macunla kaplamaya
başlıyorum .


Disklerden bardaklar için standlar.> Bana maalesef hiç ihtiyacım olmayan çok güzel bir küçük çatlak
verdi . Ve üzerine yapısal macun sürdüm .





Disklerden bardaklar için standlar.>
Gerekli
boya tonu ve
peçetenin hazırlanması.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Peçete altına beyaz boya sürüyorum
.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Sonra terleme için yapıştırıcıyı alıp kaotik darbelerle
uyguluyorum .
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.Potu yapıştırıyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.Fazlalıkları temizliyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Ve gomalak vernik uyguluyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.Bana bile yakışan sarımsı bir ton
veriyor .

Disklerden bardaklar için standlar.Peçeteyi yapıştırıyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.> Altını "antika beyaz"
boya ile boyuyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Kenarları
altın boya ile boyuyorum. Bu, vitray pencerenin biraz düzensiz olması ve o zaman çok fark edilmemesi
durumundadır .



Disklerden bardaklar için standlar.Ve son olarak, son adım vitray banttır.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Doğal olarak
bardak altlıkları akrilik vernik ile kaplanmıştır
Ben parlak
kullandım
.
Disklerden bardaklar için standlar.> Şimdi (yine otchebuchu, Rusçamın vay haline ) bardak altlığı için bir standa
ihtiyacım var Bunu yapmak için diskin yarıçapını ve genişliğini işaretliyorum , küçük bir artış veriyorum. Stand için dekor seçiyorum .







Disklerden bardaklar için standlar.>
Şablonu kesip
kartona uyguluyorum
.
Disklerden bardaklar için standlar.Şablona göre kartonu kestim.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Duvarlar ve taban da birlikte monte edilmiş
hazır diskler üzerinde ölçülmüştür.

Disklerden bardaklar için standlar.>
Sıcak tutkalla yapıştırıyorum
ve tüm
kenar ve köşeleri bantla sabitliyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Sonra peçete alıp
her şeyi PVA'ya
suyla yapıştırıyorum.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.Genel olarak, her şey tekrarlanır. Putty yeniden harekete geçti
Disklerden bardaklar için standlar.|
>
Kuruduktan sonra
tümsekleri zımparalamanız
ve akrilik
vernik uygulamanız gerekir. Bir şey daha, daha az zımpara yapmak için, hala ham olan macunu suyla veya bir fırçayla veya parmaklarımızla düzleştiriyoruz, sadece yüzeyin üzerinden geçerek tümsekleri düzeltiyoruz. Taze katmana zarar vermemek için parmaklarınızı (veya fırçanızı) sürekli nemlendirmeniz gerekir.
Disklerden bardaklar için standlar.>
Uçlarda dekupaj
yapacağım , bu yüzden onları beyaz boyayla boyuyorum , yine kaotik vuruşlarla çarşaf için yapıştırıcı uyguluyorum , sonra tabakanın kendisi ve ancak o zaman peçeteyi yapıştırıyorum.







Disklerden bardaklar için standlar.>
Uzun kenarları
"
antika beyaz" ile boyuyorum. Ve kuru fırça yöntemini kullanarak
biraz altın boya geçiyorum .

Disklerden bardaklar için standlar.> Ben
de fikrime göre istenilen yerlere tüm dekoratörleri
boyayıp yapıştırdım . Son olarak akrilik parlak vernik uyguluyorum Ve üstte bir vitray pencere .





Disklerden bardaklar için standlar.>
Ve şimdi tribünlerdeki tribünler
(kelime oyununun tüm konusu
) hazır.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.
Disklerden bardaklar için standlar.Okuyup sonuna kadar izleyenleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder