22 Temmuz 2018 Pazar

Shore dosyaları: Galeri Duvarı Açıklandı

30 MART 2011 ÇARŞAMBA

http://www.brooklynlimestone.com/2011/03/shore-files-gallery-wall-unveiled.html


Alınış bu yazı , en galeri duvarına oluyor dönelim. İyi bir seviye elde etmek için donanım mağazasına gidip, bu komuta resmi asılı şeylerden bir gemi dolusu almak (duvarlarıma delik açmaktan nefret ettiğimi biliyorsun, değil mi?)

2011DSC_0194-2galeri duvar, shore oturma odası.jpg2011DSC_0202-2.jpg

Fotoğrafları asmak istediğim gibi hazırladım ve sonra onları matlara yapıştırıp resim çerçevelerini bitirmek için çalıştım *. Akıl almaz, hemming hem de hırpalandıktan sonra, tüm fotoğrafları dikey hale getirmek için orijinal konfigürasyonu biraz değiştirmeye karar verdim. Ondan sonra onu bırakma, duvarda gitmeleri gerekmiyordu. İlkini ben koydum ...

2011DSC_0208-2.jpg

İlki belirlendikten sonra, her şey onun etrafında bir boşluk bıraktı. Başka bir göze ya da silah grubuna ihtiyacım olduğunda, takviye için göbekleri aradım ama bu çoğunlukla bir kadın işiydi. Ve sonsuza dek sürdü. Belki de sadece çok özel davranıyordum ama günün çoğunda buna sarılmıştım. Sizi oyunla oynatacağım ve size TV versiyonunun büyüsünü göstereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder