22 Mart 2018 Perşembe

TEBEŞIR VE NOTCH TARAFINDAN JOY CEKET

https://threadbeargarments.com/2018/02/19/the-joy-jacket-by-chalk-and-notch/

Bu yazıyla nereden başlayacağımı bile bilmiyorum. Utanmadan, ve dikkatle, Gabriela'nın desenleri daha önce övdü Çok , birçok , daha önce birçok kez. Ancak Joy Jacket modeli mükemmel taslak, uyum ve detaylı konstrüksiyondan çok daha derine iner. Gabriela, bu deseni arkadaşımız Emily için Enjoyful Makes'da hazırladı .
27545536_10156163933077363_1508997756950292875_n
Emily annesini lösemiye sadece 48 yaşındayken kaybetti. O zamandan beri, Emily annenin hafif ceketini takıyor ve başka bir şey yapmak için bir desen arıyor. Emily, Gabriela'yı onun için taslak haline getirmeye karar verene kadar, hiçbir zaman yedek bir desen bulamadı. Bütün ceketini hazırladı, böylece Emily annesinin orjinalinin yerine geçebilirdi. Emily'nin anne adının ne olduğu hakkında bir tahminde bulunacağım: Joy .
Bu desen oldukça özeldir, çünkü çok geçmeden giden bir kadının stilini, gerçek dostluk ve Gabriela'nın desteğini ve şimdi her zaman annesinin omuzlarına asacağı Emily'ye bir dilim dilimi temsil eder. Umarım klavyemi gözyaşlarıyla kısa devre yapmam.
DSC_4179
Bu ceketin inanılmaz derecede iyi hazırlanmış ve inşa edildiğini söylemeye gerek yok, bir saniyede hepsini alacağım. Ancak, bu örüntüyle ilgili en şaşırtıcı ikinci şey, size bir başarı hissi vermesidir. Tüm test fotoğraflarına bakarsanız, herkesin gurur duyduğunu söyleyebilirsin.
Tamamen paketlenmiş ilk ceketlerini (kendimi dahil!) Göstererek bitmiş olan Joys'ları tutuyorlar ya da güzel astarlı kumaşları hakkında gerçekten heyecanlılar ya da modelin rahat uyumunu ve rahatlığını seviyorlar. Hepsi ceketleriyle çok mutlular ve ben de olursun diye bahse girerim. Sanırım hepimizin kendini daha iyi hissetmemize ve kendini iyi hissettirecek şeylere yönelmek için çalışmamız gerekiyor.
DSC_4031
Bu ceket, isteğe bağlı bir başlık ile tamamen astarlı, rahat bir uyum, raglan tarzı bir ceket. Daha derinlemesine bir projedir, ancak çizimler her adımda sizi gerçekten çok iyi yönlendirir ve ceket güzelce bir araya geldi! Yakında Tebeşir ve Notch Blog'da yayınlanmış bir dikiş dikecek. Desen ayrıca, iki parçalı bir manşon, iki farklı stile sahip geniş yama cepleri ve açık bir fermuar gibi yaka ve etek çekmeceleri gibi detayları da içeriyor.
DSC_4132
Indiesew'den Allie bu monstera rayon krepini yayınladığında, benim astar kumaşım olmalıydı. Kollu için yeterince kaygan olamayacağı konusunda uyardı, bu yüzden Mood Fabrics'ten bürgülü bir rayon aldım.
DSC_4056
Ölçümlerim 35 ″, 28 ″ ve 38 ″. Hiçbir değişiklik yapmadan bir Boyut 6 diktim ve mükemmel uyuyor! Ceket, sadece bir t-shirt ile çok büyük hissetmiyor ve hem de bir kazak ile çok sıkı hissetmiyor. Beni bir süredir takip ettiysen, yaptığım her şeyin uzunluğuna 2 add eklediğimi biliyorsun. Bu sefer ekstra uzunluk eklemedim ve olmadığına sevindim. Bu bana doğru geliyor.
DSC_4233
Ben bir tencel dimi bağımlısıyım ve bu desen TÜM renkler üzerinde stoklama söz konusu olduğunda gerçek bir enabler! Bunu seçti Toprak rengi dan Blackbird Kumaşların bu proje için ve onunla mutlu olamazdı. Bu, Caroline'ın stokladığı iki tencelli dümenlerin daha hafif bir ağırlığı ve sahip olduğu daha ağır olan Tencel Twill II'de başka bir tane dikmek için heyecanlıyım .
DSC_4180
Diktiğim neredeyse her desende yeni bir şeyler öğreniyorum ve bu projede çok önemli bir ders aldım. Daha önce dikilen dikişi atladığım biliniyordu… bir daha asla bu adımı atlayamayacağım. Özellikle bu projede kullandığım daha az kararlı kumaşlarla. Desenin bildirdiği her yerde dikiş kalmasını tavsiye ederim. Bu tip kumaşlarla çalışırken, oldukça kolay gerilir. Parçalarını kestikten hemen sonra staystitch yapardım. Ama işte bu, seni bıraktığım tek ipucu. Sadece ne diyorsa yap , ne yaptığını biliyor.
DSC_4081
Yeni Joy Ceketimi gerçekten çok seviyorum, sürekli giyiyordum. Bu model tarzımı örneklendirir ve etraftaki en iyi insanlardan biri tarafından tasarlanır. Anlam ve sıkı çalışma ve arkadaşlık taşır. Bir ceket modeli için nasıl?!?
Bu desen ve bu bitmiş giysi kesinlikle size neşe getirecek. Şimdi kumaş ve malzemeleri tedarik etmeye başlayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder