22 Mart 2018 Perşembe

Bugün senin için başka bir hile var. Haddelenmiş hems çok iyi görünüyor ve düzenli çift kat kıvrık gibi hem de imkansız olurdu. Haddelenmiş ipleri dikmek için özel bir ayak satın alabilirsiniz, ancak bunları kullanmakta zorlanıyorum. Öğrenmek ve alışmak için uzun zaman alıyorlar ve öğrendikten sonra bile, yaptığım her bir parçanın bir kısmını çıkarmam gerekeni buldum. Haddelenmiş ipleri farklı bir şekilde diktim ve aslında bu şekilde tercih ederim. Daha uzun sürdüğünü ve ekstra adımlar olduğunu söyleyeceğim, ama gerçekten iyi görünüyor. Profesyoneller tarafından kullanıldığını biliyorum, ama herkesin yapması yeterince kolay.
Şeffaf bir materyal üzerinde göreceksiniz, saf olsun ya da olmasın. Şu anda tüm öfke olan yüksek alçak ipler için mükemmel. Ayrıca gelinliklerde çok kullanılmış. Bugün seni bitirdiğim gelinlik üzerinde göstereceğim. (Sana bridallarını tamamladıktan sonra sana tam olarak göstereceğim.)
                                Dalgalı elbise içinde                           akşam yemeği parti elbise                                    godet gelinlik eklendi
1. Elbisenizi ya da eteğinizi giyin ve hemizin olmasını istediğiniz yere işaretleyin. Kesme! Bu benim beyaz tebeşirle işaretlemem.
2. Fazla kısmı arkaya doğru olan çizgiyi katlayın. Eşleşen iplikteki kattan 1/8 Sew dikiş.
Bu elbise ve elbisenin içi.
3. Ek kumaşı dikişe mümkün olduğunca yakın olarak kesin. Diğer tarafa kesmemeye çok dikkat et!
Düzeltmenin kusursuz olmasından endişelenme.
4. Kumaşı, ham kenarı çevreleyen içeri doğru döndürün. Katlamadan 1/8 Sew dikin. Sonunda arka dikiş.
Senin güzel haddelenmiş kenara basın.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder