22 Mart 2018 Perşembe

Pek çok insanın iliklerden korktuğunu biliyorum. Ama benim için gerçek şu ki, bir fermuar eklemek yerine ilikler ve düğmeler dikmek yerine. Fermuar veya çıtçıt gibi kırılamayacak düğmeler ve ilikler hakkında klasik bir şey var. Eklediği ek ayrıntılardan dolayı çocuk giyimi üzerindeki düğmelere ve düğmelere bayılıyorum. Yıllarca ve yıllarca aynı şekilde düğme delikleri açtım. On yıldan fazla. Düğmeleri nasıl açacağımı belli bir şekilde öğrenmiştim ve farklı yollar olduğunu fark etmemiştim. İlik açmak için farklı yollar denemek istedim ve tercih ettiğim üç tane buldum. Bunlar benim kumaş ve projeme bağlı olarak gelecekte kullanacağımlar.
Bu gönderide bağlı kuruluş bağlantıları var. Anlayışın için teşekkürler.*
Bir ilik açmak için 3 yolu // heatherhandmade.com
  1. Dritz Seam Ripper * ve  Cam Kafa Pimleri * - Kenarların kesilmesini önlemek için iliğin her iki tarafına bir cam başlı pim takın. Ortadan başlayarak dikiş makinesini takın ve kumaştan kesin. Diğer taraftan da kes. (Daima iğneleri kullanın! Dikişleri kesmeyeceğinizi düşünüyorsanız, yapacaksınız. Bende!) Temiz ve tamamen açık bir delik olduğundan emin olmak için iliği açın.Bir ilik açmak için 3 yolu // heatherhandmade.com
  2. Fiskars Kumaş Bıçak * ve  Cam Kafa Pimleri * - Kenarların kesilmesini önlemek için iliğin her iki tarafına bir cam başlı pim takın. Ortadan başlayarak kumaş bıçağını sonuna kadar kesmek için kullanın. Sonra diğer tarafa geç. Dikiş sökücü bir itme hareketi kullanırken, bıçak bir çekme hareketi kullanır. Sizin için en uygun olan aracı kullanabilirsiniz. Temiz ve tamamen açık bir delik olduğundan emin olmak için iliği açın.Bir ilik açmak için 3 yolu // heatherhandmade.com
  3. Fiskars Fabric Knife * ve  Cutting Mat * - Kumaşın altındaki kesme matını ilik dikişleriyle birleştirin. İlik bıçağını bir tarafa yerleştirin ve bıçağın kumaşı kestiğini hissedene kadar aşağı doğru itin. Bıçağı diğer uca hareket ettirin ve kumaşı kesmek için tekrar aşağı doğru itin. Temiz ve tamamen açık bir delik olduğundan emin olmak için iliği açın.Bir ilik açmak için 3 yolu // heatherhandmade.com
Bu araçları resimlerle harekete geçirmek çok zor, bu yüzden teknikleri daha iyi göstermek için bir video hazırladım. Bunların her biri basit, ancak sizin için en uygun olduğunda kullanılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder