22 Mart 2018 Perşembe

https://feathersflights.com/2017/12/best-sewing-posts.html


dikiş İzleri, Dikiş Eksikleri, Dikiş Hedefleri Ve En İyi Dikiş Mesajları

Yılsonunda yapmam gereken en sevdiğim şeylerden biri de geçmiş yıllardaki dikiş projelerime bakmaktır. El yazımlarımı retrospektif olarak incelediğimde yansıma ve öğrenmeyi seviyorum. En çok yıpranmış el yapımı ürünlerimi, daha iyi yapabildiğim eşyaları, dikiş hedeflerimi ve 2017'nin en sevdiğim en iyi dikişlerini bir araya getirdim. 2017'nin en sevdiğiniz ürün hangisiydi?
Bu sene yaptığım tüm kıyafetlerin yanı sıra, blog ismimi Feathers Flights'tan Heather Handmade'a dönüştürdüm. Yaptığım şey için daha iyi bir uyum olduğunu hissettim: el yapımı kıyafetlerin bir demetini dikmek.

Favori 2017 Dikişli Projelerim

2017 yılında yapılan en yıpranmış el yapımı kıyafetlerimi üç kategoriye ayırdım: ceketler, yaz ve kış.
Bunlar bu sene yaptığım üç ceket ve hepsini seviyorum. Ben bir süet ikat ceket , tencel Kelly Anorak Yelek ve hafif su geçirmez Kelly Anorak yaptım . Ben bir ceketliyim ve bunlar gardıropuma mükemmel bir şekilde uyuyor. Baskıdan beri Ikat ceketini giymek biraz zor, ama tüm katılarım ile çalışıyor.
En İyi Dikiş Mesajları 2017 - heatherhandmade.com
Yazın ilkinde yaz el yapımı gardırop için yön bulmaya çalıştım. Ben sıska kot pantolon giymeyi seviyorum, ama sıcak olduğunda temelde benden dokunan kumaştan nefret ediyorum. Sonunda giymeyi sevdiğim bazı yaz kalıpları buldum: çizgili çakmaklı pantolon , chambray tania culottes ve çizgili bambu tişört . Bu yazıyı sürekli olarak giydim ve harika bir yaz gardırop üssü ile başlamak için önümüzdeki yaza kadar bekleyemem. En İyi Dikiş Mesajları 2017 - heatherhandmade.com
Soğuduğumda sadece rahat ve sevimli olmak istiyorum. Ve bir sürü katman giy. Belki de sadece çok rahat kıyafetlere ihtiyacım var. Bu kış temel olarak tişörtü ve hırka giyiyorum. Ve ben onu seviyorum. Bu kış kapitone bir sweatshirt , üç blackwood cardigans , bir dantel ön sweatshirt , bir kazak fleece sweatshirt ve bir terry örgü sweatshirt giyiyorum . En İyi Dikiş Mesajları 2017 - heatherhandmade.com

Benim Hata 2017 Dikişli Projeler - Ben Öğrendim2017 En İyi Dikiş Mesajları - heatherhandmade.com

Aslında bu sene kendime yaptığım her şeyden giymediğim eşyaları bulmakta zorlandım. Yanlış tarz veya yanlış renk olan hiçbir şey yapmadım. Bu dört “dikiş hatası” nı okuduktan sonra, ucuz, düşük kaliteli kumaşla çalışmayı bırakmam gerektiğini anladım. Eğer daha iyi kumaş kullanırsam bütün bunları saklardım! AMA artık stilimi ve renklerimi tanıyorum, yüksek kaliteli kumaşa para harcayabiliyorum ve bunun değerli bir yatırım olduğunu biliyorum!
  1. Tencel Dokuma Tee - Bu kumaşı seviyorum, rengi seviyorum ve bu stili seviyorum. Üst kısmı yeterince genişlemedim, bu yüzden giymek biraz rahatsız edici. Doğru takmış olsaydım her zaman giyerdim!
  2. Floral Harbar Knot Tee - Bu desene bayılıyorum ve çiçeklere bayıldım. Ne yazık ki bu rayon spandeksi gerçekten düşük kalitedeydi ve çabucak dışarı çıkmaya ve hap üretmeye başladı. Daha kaliteli kumaşlarla önümüzdeki yaz biraz daha yapmam gerek!
  3. Çapraz Fırfır Tee - Bu tişörtün görünümünü seviyorum. Beyaz rengi ve ince çizgileri çok seviyorum. Ne yazık ki, kumaşın herhangi bir spandeksi yoktu ve kolayca gerginleşiyordu. Beni üzüyor, çünkü onu sevdim, ama takmazsam ondan kurtulurum. El yapımı olsa bile. Dolabımdaki “duygusal bagajı” sevmiyorum.
  4. Cepli Uzun Hırka - Bu hırka çok sevdim ve yaz için oldukça mükemmel ve hafifdi. Harika bir renkti ve kazaklı kumaşa bayıldım. Ucuz kumaş kullandım ve çok hızlı giydi çünkü çok giydim.

Favori 2017 Dikiş Eğitimleri Ve Projeleri

2017 En İyi Dikiş Mesajları - Dikiş Öğreticiler ve Projeler - heatherhandmade.com
  1. Kaymaz El Havlusu Eğitimi
  2. Mitered köşeleri ile bir split dikmek nasıl
  3. Dikiş Odasında Neden Pennies Gerekir?
  4. Ücretsiz Draped Hırka Desen ve Öğretici
  5. Dikiş Sırasında Tasarruf Sağlamanın 26 Yolu
  6. Hem Knits'e Üç Farklı Yol
  7. Ben başladıktan önce 8 şeyi kendime söyleyebildiğim
  8. Çizgili Çakma Pantolon
  9. Giyim ile Dikmek için 8 Favori Kumaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder