30 Eylül 2015 Çarşamba

Bitkisel Antibiyotik ( zencefil,limon,bal,tarçın)

Videolu olarak burdan izleyebilirsiniz
bal zencefil limon
Bu aralar ortalıkta büyük bir grip salgını var maalesef eşimde bu hastalığa yakalandı bende onun için doğal bir antibiyotik yaptım :) herkese tavsiye ederim ilaçtan daha etkili üstelik doktorlar her fırsatta  antibiyotik kullanmayın diyor bunun için bu karışım çok ideal önceden yapıp dolapta bekletin arada için Allah korusun ama olurda hastalanırsanız kaşık kaşık içip üzerine ılık su için veya normal çayınıza karıştırıp için çok faydasını göreceksizniz inşallah,bende baya bir  hastalanmıştım sesim kısılmıştı,boğazım ağrıyordu, çok halsizdim ve birde  kuru öksürük vardı  öncelik Allah sonrada bu karışım sayesinde  iyileştim bir çok kişi biliyor ama yinede hatırlatmakta yarar var  şimdi   nasıl yapıldığına bakalım
Bitkisel Antibiyotik için malzemeler 
  • 1 adet büyük limon
  • taze zencefil ( limon büyüklüğünde olsun )
  • 2 çubuk tarçın
  • ve en hakikisinden süzme bal :) (400gr kadar )
zencefil,limon,bal,tarçın karışımı nasıl yapılır  
Hayalimdeki Yemekler 474
limonu zencefili yıkayın ,zencefili  soyun
limonu ve zencefili ince ince kesip doğrayın cam kavanoza doldurun üstüne tarçını koyun ve balı ilave edin  buzdolabında saklayın ertesi gün bir kaşıkla  iyice karıştırın günler öncesinden yapılıp içilmesi daha faydalıdır istediğiniz zaman kullanabilirsiniz buzdolabında 1 ay rahatlıla saklanabilir tadı güzel isterseniz boğazınızı yumuşatsın diye biraz zeytin yağı ilave edebilirsiniz ben bu karışımı çaya kattığım için zeytin yağı kullanmadım artık arzunuza kalmış
Rabbim  Tüm Hastalara Şifa Versin
Amin….

bitkisel antibiyotikBitkisel Antibiyotik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder